Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 30 december 2011

Av Heratorpets Vinja - 30 december 2011 23:00

Japp, då har man gjort sin första fm och ska snart iväg igen om några timmarPhew.


Vi har föresten haft blå himmel och sol här idag   , tyvärr han jag inte se så mycke av den då jag slutade kl 14,00. Blev en lite kortis ut mot udden och ner på Torsharg. På gärdet vid udden så blev det lite "fusk uppletande" och 2 ggr fick hon leta riktigt länge. Så hon fick använda näsan ordentligt i alla fall   .


På Torsharg hade jag tänkt träna lite, blev först lite fritt följ med vändningar, tyckte hon skötte sig bra med tanke på hur länge sen jag sa fot åt henne. Blev en väldans kort träning.


Tänkte försöka med lite kryp o fattade inte varför hon kröp så högt   . Upptäckte varför rätt fort, var ju jätte sunkigt där på planen så vem vill krypa där   . Så det avslutades rätt fort, blev sen en gång ett litet saktagående i kopplet. Gick riktigt bra   .


Sen blev det självklart lite bilder från våran lilla tur, som föresten blev lite drygt 2 km.


.

  

På väg ut till udden, syns att solen lyser lite i alla fall   .


  

Vinja rullar sig i frosten.....Så mysigt....


  

Vinja kämpar med en pinne som sitter fast.


  

Sitter så fint och tittar när det går hundar förbi   


      

Vinja håller koll på sina bryggor.


  

Vinja hittat en pinne att kämpa med.


  

En sista koll att allt är rätt.....


  

Mattes snygging.


    

På väg ner mot Torsharg.


På Torsharg så blev det ett väldanslite träningspass för planen var rätt sunkig på många ställen. Hade tänkt köra lite kryp där men planen var inte bra så det blev ett väldans kort träningspass.

Får försöka en annan dag när det torkat upp lite.


På kvällen så var vi till Strömsholm med våra vovvar för att simträna lite. Blev drygt 35 min för Vinja och Zäpo simmade något kortare.

Idag så blev det inte lina i vattnet utan dom fick köra som lite intervaller med ledsakerna. Körde 2 ggr med ca 10-12 kast.


Det var kul och dom blev lite trötta Sleeping.


Lite bilder från simträningen får vi ju inte missa, så här kommer dom.


.              


.

Det här var dagens simbilder som jag lyckdes lite i alla fall.


Nu är jag verkligen jätte trött och vet snart inte vilken av knapparna som jag trycka på för att få rätt bokstavHmm 2 . Så ni får ursäkta mig för nu måste jag avsluta och gå och sova   .


Klockan är över 23,00 så nu måste jag skynda mig i sängen innan det är dags att gå upp igen   .


Ha det så bra ni alla och sov så gottPillow.









Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards