Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Heratorpets Vinja - 27 december 2011 21:08

Idag så har det verkligen inte hänt så mycke här. Började dagen med en riktigt redig sovmorgon   . Vaknade strax före kl 11 och fick verkligen en chock när jag kollade på klockan  Shocked 1 . Var bara att snabbt upp och klä på sig, sen ut och rasta Vinja o ge henne mat.

  

Har varit en strålande sol här idag   , men tyvärr så har det även blåst små djävlar ute också   . Så det har inte blivit mycke utvistelse här idag för det har varit rätt kallt   .


Så idag så har vi tagit oss en vilodag Hammock 1.


På em var vi på Elgiganten och köpte oss en ny Tv Recliner, attans stor var den. Tror den är på 47 tum.


Blir bara några bilder idag på när jag var ute och rastade Vinja. Lovar och bättre mig till i morgon med lite mera kort.


.

  

Härligt med sol, synd det blåste så mycke.


  

Vinja kollar lite nyheter   .


  

Mattes pärla i solen.


.

Förhoppningsvis händer det lite mera i morgon   . Nu ska jag kolla lite vad ni gjort idag och sen är det dags att skriva en massa räkningar, vilket är mindre kul   .


Med lite tur så kommer jag i säng lite tidigare än i natt, klockan var väl runt halv 3 innan jag la mig   . En liten förklaring till varför jag sov så länge.


Ha det så bra så hörs vi i morgon igen   .










Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards