Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 1 januari 2013

Årets Första Blogg Som Egentligen Skulle Varit Igår

Av Heratorpets Vinja - 1 januari 2013 00:34

Ja att gå ut och gå nu är nästan med livet som insatts   . Idag så chansade jag och åkte o gick en sväng vid Våtmarken fast från hemma hållet.


Var rätt halt nån km eller nått sånt men sen blev det riktigt bra   . Så det lär väl bli att gå där tills det smälter bort mera på andra ställen också. Är väl inte världens roligaste sväng, men hundarna klagar inte i alla fall   . 


Årets sista promenad blev ca 5,5 km och tjejerna fick även ett litet mini uppletande i en liten skogsbacke och det tyckte dom var jätte kul   . Bozza far fram som en liten vilde i skogen, men är så duktig att komma tillbaka med föremålet för att trycka upp det i ansiktet så vi ska kampa.


Självklart har det blivit en massa kort tagna. Håller på att försöka lära mig ställa in själv, ja delvis i alla fall. Får tyvärr inte till dom som jag vill men det hoppas jag att det gör, till slut i alla fall   .


Här kommer iaf dom korten som blev minst dåliga   .


 

Bäst jag springer när kameran kommer fram....


 

Mina fina tjejer   .


 

Galen Bozza som springer på isen.


 


 

Hade lite egen miljöträning.


 

Mor och dotter.


 

Min lilla söta piraya.


 

Attans halt var det på en del ställen.


 

Kolla, lyckades fota så vattendropparna syntes   .


 

Men huu vad är det som låter....


 

Nog var det halt allt, lilla Bozza slant lite här och där.


 

Min lilla plutta.


 

Större delen av promenaden såg ut så här tack och lov.


 

Bäst sitta stilla så hon blir klar nån gång....


 

Lite bus med morsan.


 

Hallå där, gå bort från vattnet...


 

Varför....Det som är så kul.


 

Hittat sig en bra pinne.


 

Gott med pinne tycker Vinja.


 

Bozza med sin braiga pinne.


Låter som om grannarna lugnat ner sig med smällandet nu   . Då kan man kanske snart ut med flickorna för sista gången och gå och sova lite   . Dom stackarna måste ju vara jätte nödiga för dom har inte varit ute sen förra året   .





  


 
 
ulf

ulf

1 januari 2013 10:51

Det ser nästan ut som vid påsk förr om åren. Snö som ligger kvar och isiga vägar. Önskar er en god fortsättning på nya hundåret 2013.

http://bakomorden.blogspot.se

 
Mia och Greta

Mia och Greta

1 januari 2013 14:08

God fortsättning på det nya året.
Det kanske har tinat undan till helgen :-)

http://www.razzeltrazzel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards