Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 25 maj 2012

Alldeles För Varmt Ute För Vinja Nu

Av Heratorpets Vinja - 25 maj 2012 22:15

Känns som det har varit lite varmare idag   , inte så skönt för Vinja med sin stora mage   .


Var inne på fm och vägde min lilla tjockis   . Hon hade gått upp 6,3 kg så det är inte konstigt hon tycker det är jobbigt just nu.


Blir som sagt inte så mycke bilder nu, men dom jag tog kommer här.


.

  

Det är skönt där det är skugga.


  

Lilla pluttan, inte lätt att sitta med sin stora mage.


  

Vatten behövs i värmen.


  

Kolla in jätte magen.


  

Nån midja finns det inte längre.


.

Måste försöka skynda mig i säng nu för i morgon bitti 7,30 ska jag vara uppe på Schäferhunds klubben och filma Enduros D-kull som ska göra sitt MH. med lite tur så får jag nån som fotar så jag kan visa lite bilder sen från det.


Ha det så bra i värmen och glöm inte dricka ordentligt med vatten så ni inte får solsting    .

 
 
Anna med flock

Anna med flock

25 maj 2012 23:00

Åh sötaste tjockis Vinja :) Förstår att det är varmt för henne nu!, jag är glad att Ina ens orkade med tävlingen igår så hett som det var.. jag var helt slut ;)

Kul med MH imorgon, hoppas du får en rolig dag! Önskar dig en toppenhelg :)Kram

http://timsevimse.wordpress.com

 
sofie

sofie

25 maj 2012 23:02

Vad fin den är Vinjas mage och jag förstår att hon tycker att det är varmt nu med mage och allt. När är det beräknat att hon ska ha? Ankan tycker att det är olidligt varmt ute nu och vet inte var hon ska ta vägen stackarn.

http://maysan-astrid.blogspot.com

 
sara

sara

26 maj 2012 10:50

Åhh vilken fin mage hon fått Vinja, så klart att det blir varmt med den!!! Pussa magen från mig! KRam

http://frumelpomene.bloggplatsen.se

 
Emma och Malte

Emma och Malte

26 maj 2012 16:20

Vilken mage hon har fått :-) Blir nog massa med söta små Vinjavalpar :-)
Ha en bra helg!
Kram

http://cockerkillarnasvardag.blogspot.com

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

26 maj 2012 23:42

Jag vet inte hur många gånger jag sagt det, men säger det igen!!!! Det är så himla spännande att få följa Vinja och alla kommande bebisar ;-)
Hann inte skriva något hos er i går :-( Bor man på landet, måste man dra ur alla kontakter när det blixtrar ute :-/
Hoppas ni haft en bra dag. Vi har haft något svalare i dag!
Kram

http://quilaoronja.blogspot.se

 
Monica

Monica

27 maj 2012 07:40

Vilken otur att det skulle bli värmebölja just nu stackars lilla rundbullen;-)det ska visst svalna av och bli ostadigare från måndag eftermiddag man kan ju alltid hoppas att det stämmer.
Undrar jag hur många det är där inne;-)
Ha en skön söndag/KRAM

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

27 maj 2012 12:36

6.3 kg är mycket extra vikt för henne att bära på - men snart så är det färdigt! :)

http://www.henrikolsson.eu

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

27 maj 2012 13:57

Sv: Jag får försöka kolla in din blogg så ofta det går så att jag får se alla småttingarna från början! :)

http://www.henrikolsson.eu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards