Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 16 april 2012

Slut På Batteri I Kameran :(

Av Heratorpets Vinja - 16 april 2012 20:30

Idag så blev det en promenad med Zäpo och matten mitt på dagen. Blev en tur ut mot Kolsta och sen skogen och elljusspåret hem. Den turen blev drygt 7 km.


Det blir inte så många kort idag   , hade glömt att kolla hur mycke batteri det var kvar så efter bara några kort så tog batteriet slut   . Så himla typiskt, men vad ska man göra. Det var bara hem efter promenaden och ladda så jag i alla fall kan fota i morgon.


Här kommer dom stackars ynkliga kort som blev idag.


.

  

Vinja roar sig lite med lite gräsrullning.


  

Lite bus blev det på gärdet, men tyvärr bara denna tråkiga bild.


  

Mor och son.


.

I kväll så är det jobbar dags igen, har 4 natt pass att kämpa mig igenom denna vecka   .


Blev tyvärr en väldans kort och tråkig blogg idag med inga kul kort alls   . Men det blir förhoppningsvis bättre i morgon, det blir i alla fall mera kort.


Hinner som vanligt inte besöka er nu utan roar mig med det i natt istället   .



 
 
Rudi

Rudi

16 april 2012 21:45

Jo, att hålla koll på laddningsnivån i kamerabatteriet är ju näst intill livsnödvändigt när man är bloggbiten!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Patricia

Patricia

16 april 2012 22:30

Att batteriet tar slut är väl inte så farlig....däremot att ha glömt sätta i minneskortet, ja det är allra värst enligt vår matte!!
Vov från grabbarna boys!

http://www.grabbarnaboys.blogspot.com

 
Sofie

Sofie

16 april 2012 22:31

Idag tog inte mitt batteri slut men plats på minneskortet när jag stog på tomten och väntade på att domherrarna skulle komma tillbaka. De försvann så fort jag stoppade ut näsan ;) Men vanligast så tar ju batteriet slut när man som mest vill ha det.

http://maysan-astrid.blogspot.com

 
Kasper

Kasper

17 april 2012 00:37

Min matte brukar trösta sig med att även om batterier tar slut, så finns ju en massa ord kvar! Ord kan också vara trevliga. :)
Och vaddå, tråkig bild...!!!???

http://kasperian2.blogspot.se

 
Monica

Monica

17 april 2012 10:36

Har klarat mej än så länge från att ha slut på batteri men det kommer nog;-)
Ja nog fick vi snö alltid, på framsidan av huset ligger den fortfarande kvar;-(
Ha en bra dag/Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Kicki

Kicki

17 april 2012 13:54

...sånt e trist när batteriet e torsk...har hänt en del gånger tyvärr men men nu frösker jag kolla varje kväll hur mycket batteri jag har kvar!! hoppas din jobbnatt varit bra! kramiz

http://www.gammtackan.blogg.se

 
sara

sara

17 april 2012 17:29

Fina kort dom som blev :)

Kram

http://frumelpomene.bloggplatsen.se

 
Kerstin

Kerstin

17 april 2012 20:03

Ja det har man råkat ut för ibland, missar att ladda betterierna! Tur du hade det laddat när det var valpträff då...fina bilder på ljuvliga valpar! Hur gamla är de nu?
Spännande mot nästa inlägg...blir det snöbilder då?
Kramkram här är det inte mysigt just nu!

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards