Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Heratorpets Vinja - 8 oktober 2011 21:57

I morse var det verkligen inte kul, hela kroppen var helt seg och halsen kändes alldeles för trång Sick In Bed. Just då hade jag gärna stannat hela dagen i sängen.


Var egentligen meningen att vi skulle träffat Janne för lite spårträning idag, men efter varit bara ute och rastat Vinja som tog drygt 5 min så var jag helt slut Dramatic Death. Så det var bara ringa och säga att vi tar det en annan dag i stället, verkligen synd för jag hade sett fram emot lite träning och idag så var ju vädret bra också.

  

Så det har inte hänt så mycke här idag, ja beror ju på vad man menar har hänt. Hundmässigt har det inte hänt så mycke men vi har varit runt lite under dagen. Vi har lämnat tipset så nu väntar jag på alla miljoner igen   , varit på apoteket och inhandlat en massa förkylnings saker som jag hoppas ska hjälpa   , varit på Jula och inhandlat lite kedjor för jag tänkte test lite dragträning med fröken. Blev även en tur till djuraffären för att shoppa lite fisk till akvariet Fish Fish.


Blev en lat lunch då vi åkte till Max och inhandlade lite hamburgareBurger Joint.


På kvällen så blev det en lite sväng ut mot udden och sen runt elljusspåret. Kanske inte världens roligaste sväng med det lyser ju där och man slipper gå i mörkret Thumbs Up .

Ca 5,5 km lyckades vi få ihop på dagens lilla sväng.


Eftersom det var nästan mörkt redan när vi gick så blev det inte så mycke kort. Ett par mörker bilder o sen ett när vi var ute på dan och rastade.


.

  

Vinja läser lite nyheter, dagens ända kort i dagsljuset.


  

Vinja ute vid udden.


  

På väg på elljusspåret.


  

Vinja i mörkret.


  

Månen höll oss sällskap på dagens promenad.

  

.

Så mycke mera än detta blev det inte idag. Hoppas den förbannade förkylningen går över snart, den är inte kul alls.


Men nu höll jag på att glömma en sakEmbarrassed. Ni måste gå in och läsa inlägget från Angie i gårdagens blogg där hon tackar er alla för förståelsen av vad som hänt/händer. Tyvärr inget nån av oss kan göra nått åt No.


Hoppas ni alla haft en skön lördag.


Natti, Natti Blow Kiss







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards