Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

Halkig Promenad Runt Göksten

Av Heratorpets Vinja - 17 januari 2011 20:07

Om man tyckte det var halt igår så var det inget mot idagNo. Riktig isgata var det på många ställenIce Skating. Hade en fruktansvärd tur som klarade våran promenad utan att ramla, men nog var det nära några gångerPhew

 

Vi halkade oss igenom Stora Göksten som är en ca 7 km. Har inte varit så kul väder utan mest mulet  Black Cloud. Inte blev det så mycke kort heller, hade jämnt göra att hålla balansen idag.

 

 

   

Som vanligt han vi knappt ut innan Vinja skulle snörulla lite.

 

   

Kollar lite nyheter.

 

   

Inte var det lätt att gå när det såg ut så här....

 

   

Inte lätt här heller....

 

   

Måste ju ha lite kort på Vinja också.

 

   

Snart ser det kanske ut så här överallt   .

 

   

Ett kort ögonblick såg man lite blå himmel.

 

   

Ett besök hit för att köpa några broddar. Blir invigning av dom i morgon.

 

 

 

Ett väldigt kort, trist innehållslös blogg blev det idag Pouty  . Men det har inte hänt så mycke här idag.

 

Ska snart iväg och jobba vilket inte är kul alls, har nu 4 nätter att jobba Thumbs Down.

 

Får väll säga Natti, Natti till er som får sova   Sleeping 







 
 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

17 januari 2011 21:17

Det första jag gjorde när jag satte mig på cykeln i morse var ju att falla pladask...

Någon dag till med plusgrader kommer att reda ut oredan här på skogsvägarna.

Sv: Vilket ord kan det vara, tro? Godis? :P

http://www.henrikolsson.eu

 
Anna med flock

Anna med flock

17 januari 2011 21:36

Visst är det tufft med halkan... ett evigt kanande hit och dit på vägen...

Tufft att jobba natt, hoppas det går smidigt och att tiden går fort.

http://timsevimse.wordpress.com

 
Rudi

Rudi

17 januari 2011 22:29

Heja du som köpt broddar! Min matte skulle inte kunna ta sig någonstans utan såna. Man kan till och med dra i kopplet och hon åker inte omkull när broddarna är på! Kul! Prova Vinja!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

18 januari 2011 03:44

Sv: Ja, det är nog i första hand dem orden en vovve vill höra :P

http://www.henrikolsson.eu

 
Kicki

Kicki

18 januari 2011 09:16

...skulle oxxå behöva införskaffa broddar men har ju ingen bil så jag tar mig till stan...nu står båda våra bilar helt utslagna =(

http://www.gammtackan.blogg.se

 
Anna & Nova

Anna & Nova

18 januari 2011 11:30

Mycket klokt val att införskaffa ett par broddar :) Det är sjukt halt ute ju :( Men här har det töat mycket så i skogen är det barmark på vissa ställen, gissa om det var mjukt och skönt att gå i mossan och blåbärsriset :) Tyvärr är det is där man har trampat stigar och där bilarna har kört :(
Nova tackar så mycket för gratulationen :)

http://ellegaard.doggyblogg.se

 
Jessica Gnista & Sota

Jessica Gnista & Sota

18 januari 2011 12:47

Ja nu är det riktigt halt ute, klokt att skaffa broddar. Så långt har inte jag kommit än.....

http://www.skeppartorps.se

 
Hillman

Hillman

18 januari 2011 16:28

Är nog bäst att använda broddar men här sandar matten när det blir halt men än så länge har vi klarat oss.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

18 januari 2011 16:37

Kul är det för när man växte upp låg åldern på broddbärarna på 70 år nu har den sjunkit till 30 Hihi. Det är ju suveränt att sätta på dom och sedan bara trippa iväg, jag är mest orolig för hundarna som ibland far omkring som torra löv.
Härlig bild på den lite blå himlen och Vinja vacker som vanligt.
Ha det bra;-)

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Cruellas sida

Cruellas sida

18 januari 2011 18:29

Är nog en bra ide med broddar! ;) Jag brukar följa med matte och jobba på nätterna. Tycker det är jättespännande. Och sover så gott sen på dagen!

http://crllaue.blogspot.com

 
Mia och Razzel

Mia och Razzel

18 januari 2011 19:09

Broddar! Ja det var väl inte en dag för tidigt
:-) Här har dom varit på en längre tid.

http://www.razzeltrazzel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards