Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 28 april 2010

Då Var Jag Hemma Igen

Av Heratorpets Vinja - 28 april 2010 21:20

Ja då var man hemma igen då. Visst är det skönt på ett sätt att få komma hem och få sova i sin egen säng Way To Go , men nog saknar jag redan dom små hulliganerna och även Monika Crying 1. Hade gärna stannat en vecka till om det inte var för att man måste jobba också Sadly I Can't.

 

Har fotat som bara den Snappy för jag ska ha lite kort nu när jag är hemma så jag har lite några dagar  Wink. Det har även blivit en massa filmande på dom små sötnosarna Sunshine.

 

Har även försökt filma en snutt på var och en av valparna så att ni som vill se en snutt på sin valp kan göra det. Det är kanske inte bara eran valp på filmen utan även syskon. Men jag har försökt att filma så gott jag kunnat på varje. Hoppas att ni blir nöjda Thumbs Up.

 

Men vi börjar med lite kort medans jag väntar på att filmerna laddas upp på Youtube.

 

  

Tror detta är Zäpo.

 

  

Vissa passar på att ta sig en slurk när morsan är upptagen.

 

  

Gömmer sig under bordet. Tror det är Zyndra.

 

  

Våran terrorist Zigge Zack under bordet.

 

  

Lilla Zyndra har hittat en kamp leksak.

 

  

Zyndra slappar lite.

 

  

Zigge Zack hittat en pinne.

 

   

Lilla Ztella sover så sött.

 

 

Nu ni så har filmerna laddats klart yes. Börjar med en film på Ztella.

 

 

 

 

Sen en film på Zäpo.

 

 

 

 

Här kommer en snutt på Zigge Zack.

 

 

 

 

Lilla söta Ziwa.

 

 

 

 

Lilla tuffa Zyndra.

 

 

 

 

Till sist den lilla bitska Zoya, verkligen liten ettrig sak.

 

 



   

Tror detta är Ziwa, men är inte helt säker Hmm.


  

Busiga Zäpo.


  

Till vänster Zoya och höger Zäpo. Längst bak lilla Ztella.


  

Zigge Zack hittat en liten gren att gnaga på.





Jaha ni det var allt för idag. Hoppas ni blev nöjda med filmer och kort. Kommer ett nytt gäng i morgon igen Happy. Det är inte så lätt få med lika mycke kort på alla valpar varje gång, dom är ju inte alltid så stilla när man ska ta kort.


Nu ska jag sätta mig och slappa lite framför TVn lite Couch Potatooch sen försöka komma i säng i tid, hoppas jag.


Ha en fortsatt trevlig kväll och Natti, Natti på er Sleeping

 

 







 
 
Kerstin

Kerstin

29 april 2010 12:03

Tjena!
Vilka underbara bilder och filmer...som vanligt, vi är bortskämda!
Ja det är jättekul att hålla på med sök och vi har haft tur som hittat en lite grupp att vara med i...det är lika roligt för 2-benta som 4-benta!
ha nu en Trevlig Valborgsmässohelg!
Kram// Kerstin

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

 
Jessica, Gnista & Sota

Jessica, Gnista & Sota

29 april 2010 15:23

Härliga bilder och filmer.... Ja nu är det nedräkning, snart har du Vinja hemma igen :). kram

http://www.skeppartorps.se

 
Jessica

Jessica

29 april 2010 17:24

Inte behöver du be om ursäkt för att du inte varit på min sida, du har ju absolut haft fullt upp och så är det ju ibland:)
Jättekul att se dom små och att dom är så väldokumenterade:) Kul för valpköparna också!
Ha en skön helg! Kram!

http://www.yrlabus.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards