Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Heratorpets Vinja - 24 november 2010 18:45

Är ledsen mina vänner att ni inte fick någon uppdatering igår. Vi har nämligen varit utan Tv, telefon och datan i drygt ett dygn så jag har tyvärr inte kunnatSad.

Men nu ska det förhoppningsvis vara fixat   .Har därför heller inte kunnat svara eller kollat in era bloggar heller. Ska försöka hinna med det lite senare idag.

 

 

Vi börjar med gårdagen då. Åkte vid lunch tiden över till Ove och valparna. Dom är verkligen så jätte söta  Circle Of Hearts och man märker verkligen hur det går framåt för dom bara på dom här dagarna jag varit där.

 

Blev en hel massa kort igår och även en film.

 

 

  

Pantra ligger och myser med mamma.

 

  

Tror detta är Pyttan.

 

  

Pantra vilar på kanten av Bia bädden.

 

  

Lillen ligger bakom mamma och vilar.

 

  

Svarten och Lisa brottas, Pyttan tittar på.

 

  

Nu vill Pyttan också vara med och leka.

 

  

Lille Tiger är trött.

 

  

Skönt att ha sitt syskon som huvudkudde   .

 

  

Söta Pyttan.

 

  

Lite olika sov stilar finns.

 

  

Orkar knappt hålla ögonen öppna.

  

  

Utslagen Pyttan.

  

  

Så gosiga.

  

  

Sover sött.

  

  

Svarten är och biter i mina fötter.

  

  

Även Tiger gilla mina strumpor.

  

  

Tiger och Lillen (tror jag).

  

  

Hela gänget sover, bara Pantra är vaken.



Här kommer en liten filmsnutt när Svarten och Tiger leker lite.







Efter jag varit hos valparna så bar det av till Jyckens för att Vinja skulle gå på gåbandet. Passade ju perfekt när det blåste så man knappt kunde vara uteWindy.


Ca 30 min blev det på bandet för Vinja, både uppför, nedför och trav.



   

Vinja kämpar på bandet.

 

Lite bilder på väg till bilen han vi också ta innan vi åkte till valparna. 



  

En mumsig pinne hittade hon.


  

Fick kämpa för att få den med sig.


  

Vi träffade Rex och Zäpo som hade dragkamp.


  

Mattes fina flicka.


  

Mycke bra pinnar finns det i våran lilla skog.



Detta var vad som hände igår.


Även idag har jag varit och gosat med dom små söta valpisarna  . Dom är verkligen helt bedårande söta Blowing A Kiss. Försökte att inte ta så mycke kort idag då jag visste jag hade en massa från igår. Men lite blev det allt och även 2 filmer.

 

 

  

Allt-I och jag gick en liten promenad i skogen när jag kom och det tyckte hon var kul  .


  

Mjölkbaren är öppen  .


  

Lisa är törstig.


  

Lilla Pyttan.



Lite film blev det också.






  

Pyttan har Tiger som huvudkudde.


  

Så söta dom är Pyttan och Tiger.


  

Syskonmys.


  

Tiger.



En filmsnutt till tänkte jag ni skulle få se på dom super söta valpisarna.






När vi kom hem så blev det en promenad med Angie och gossarna. Blev en sväng ut mot Viggeby och tillbaka.


Men fy fan vad det blåsteHurricane var inte kul allsGrrr. Blev i alla fall en sväng på ca 6 km och med mycke bus med sonen i snön så dom sprang nog bra mycke mera.


Tyvärr blev det inga kort från dagens promenad då det var så kallt att jag inte ville ta av mig vantarna.


I morgon fm blir det en promenad med Jessica, Gnista & Sota och efter det till Ove för lite valpmys Puppy 1.



Ha det så bra alla och hoppas ni inte blåst bort i ovädret.

 

 








Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards