Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Heratorpets Vinja - 11 november 2010 21:59

Jösses vad halt det var ute i morse när vi morgon rastade Ice Skating. Hade ju frusit på lite under natten, sen hade Vinja lite bråttom så det var bra nära man dratta på ändan därWink.

 

Riktigt varierande väder har det varit idag i alla fall. På morgonen var det riktigt mulet och jag tänkte att då blir det trist dag till  Pouty . Men sen kom solen fram en stund   , så jag tänkte Yes det blir en solig dag ändå   . Men ack den lycka som varar länge, lagom jag var klar här hemma och vi skulle gå ut så var det mulet igen   . Inte mycke göra åt, skönt det inte regna i alla fall  .

 

Blev en tur till våtmarken idag, var inte säker dom plogat den svängen men det hade dom  Bounce .

 

 

  

Riktigt tur det var plogat.

 

 

 

Vinja och jag gick ända ut till våtmarken, att gå runt orka jag inte då det var för mycke snö där. Men ca 7,5 km blev våran promenad idag. Vinja fick även springa en massa intervaller, blev nog en 11st på dryga 100 m st så hon sprang minst 2,2km i intervaller. 

Var bara Vinja och jag på dagens promenad, är inte så kul gå själv men ibland blir det så tyvärr  Walking Home Crying.

 

En massa kort från våran promenad kommer här.

 

 


   

Vinja hittade en pinne hon försökte få med sig.

 

 

   

Hon kämpade hårt....

 

 

   

Kan man få lite hjälp med den här då....

 

 

   

Tjejen som alltid ställer upp och poserar.

 

 

   

Bara undrar hur länge den där bryggan ska hålla om det kommer mera snöHmm 2.

 

   

Visst är hon söt min lilla flicka.

 

   

Naturens konstverk, det sprutar upp vatten från röret som sen fryser till is. Kan bli rätt stort om det är mycke kallt ute.

 

   

Vinja i en av alla intervaller.

 

   

Lite busig.

 

   

Bävrarna har varit i farten Beaver, dröjer nog inte länge innan den ramlar.

 

 

Jag lekte lite med kameran idag när vi var ute och tog lite närbilder. Tyckte själv dom blev rätt häftiga så jag tänkte ni också skulle få se dom.

 

 

    

Tror det är ett vass strå.

 

   

Vinjas tass.

 

   

Vackra bruna ögon.

 

   

Ingen aning vad det är men den såg kul ut.

 

  

Liten paus i snön.

 

  

Så här mulet hade vi större delen av våran promenad.

 

  

Lagom vi kom till bilen så kom solen fram.

 

   

Och så här fint väder blev det när vi var hemma. Visst är det så typiskt.

 

  

Efter promenaden så har vi mest slappat, har kollat på TVTV 1 och sen ätit  Hungry.

Nu ska jag ta och kolla era bloggar vad ni gjort för kul idag   . Hoppas verkligen inte att väderprognosen för i morgon inte stämmer. Den säger det ska regna hela dagen  Rainy.


Ha det så bra så hörs vi Kisses.

 

  






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards