Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 5 maj 2010

Nu Är Det Nära :)

Av Heratorpets Vinja - 5 maj 2010 23:38

Jaha då kommer dom sista bilderna jag tagit på dom små sötnosarnaPuppies .

 

Dom har även fått följa med ut på en liten sväng utanför tomten. Det tyckte dom var jätte spännande och var jätte nyfikna på allt. Inte heller så lätt hålla reda på 6 små vildbasar som springer åt olika håll.

 

  

Vinja kollar in att alla är med.

 

  

Spännande att komma ut.

 

  

Inte lätt veta var alla är.

 

  

Men hallå.....Vänta på oss....

 

  

Mycke spring i benen på dom små.

 

  

Kanske säkrast hålla sig till sin kennel mammas ben.

 

  

Spännade att kolla in där veden ligger, finns mycke spännande för en liten valp där.

 

  

Yanko var också med på valp promenaden.

 

  

Vinja med dom små liven.

 

  

Zoya och Ziwa.

 

 

Här kommer den sista filmen som jag har just nu. Är när vi var ute på promenad med valparna.

 

 

  

 

 

Ja nu var det slut för denna gången. Hoppas jag kan ta ett nytt gäng kort på fredag innan dom små sötnosarna börjar flytta till sina nya hussar och mattar.

 

Nu är det hög tid att gå och lägga sig. Får väl se om jag kan knåpa ihop något blogginlägg i morgon eller hur det blir. Blir kanske att leta i lite gamla bilder igen.

 

Men sen från fredag då minsann så kommer min lilla pärla hem och då kommer det en massa nya kort igen Wakka Wakka.


Sov gott nu och Natti, Natti på er Alarm Clock 2

 








 
 
Angie

Angie

6 maj 2010 08:23

Täääänk...imorgon är det freeedag :D !!!!!!!!!! Så som jag längtat tills imorgon !!!!!!!!
Idag ska här allt ordnas inför Zäpo's hemkomst imorgon

http://www.angieorex.se

 
Kerstin

Kerstin

7 maj 2010 22:35

Ja vad fort de växer...vad trött hon måste vara på de små busarna lillmamman.Vad skönta för henne att få komma hem till sitt riktiga hem!
Fina bilder!
Må så gott! Kram

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards