Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 27 april 2014

Var Tyvärr Alldeles För Länge Sen Sist....

Av Heratorpets Vinja - 27 april 2014 10:02

Ja då ska jag försöka mig på en sammanfattning då av vad som hänt sen vi bloggade sist.


Måste redan nu varna för MYCKE bilder....


Tisdag 15/4 Cykelträning med tjejerna ca 6,5 km.


Onsdag 16/4 Bozza tränat i Treadmillen 30 min.


Torsdag 17/4 Åker vi till Lena över påsken. När vi kom dit så gick vi en härlig promenad på drygt 6 km.


Självklart togs det en massa bilder och dom kommer här.


.

         

Att det är så kul med vatten.


   

Syskonen busar.


 

Godisutdelning.


 

Mera vatten.


     

Full fart.


 

Bozza.


 

Qalle.


 

Bärra.


 

Bärra, Bozza och Vinja.


 

En gruppbild blev det självklart. 


.

Fredag 18/4 Körde Vinja sök, hade tyvärr inte kameran med.


Lördag 19/4 Så blev det lite lydnad och budföring med Bozza. Tyvärr inga bilder för jag glömde kameran hos Lena   , men lite bus bilder på Bozza och Bärra hemma hos Lena blev det i alla fall   .


.

       

Dragkamp.


 

JA VILL OCKSÅ HA.....


 

Qalle och Ego håller koll på grillen.


   

Fina syskonen.


   

Men jösses är hon inte klar snart.....


   

Bärra leker med rattmuffen.


 

Bozza på taket på hundhuset.


     

Fina Bärra.


     

Bärra busar med bollen.


 

Bärra på hundhus taket.


     

Busiga syskon.


   

Min fina Bozza.


.

Söndag 20/4 Bozza tränat sök, tyvärr inga bilder. Men på kvällen åkte vi till grusgropen och där blev lite bilder.

Så här kommer dom.


.

                     

Full fart.

   

Fina Bozza och Bärra.


   

Bärra   


 

Bozza   .


.

Måndag 21/4 Blev det spårträning för Bozza och Bärra, även deras bror Bisho var med.


Här kommer lite bilder.


Ego spårar.


.

     


.

Bärra spårar.


.

                   


.

Bozza spårar.


.

                 


.

Här kommer lite bilder på fina Bisho.


.

       


.

Tisdag 22/4 Tog vi en vilodag.  


Onsdag 23/4 Så blev det träning i Treadmillen för Bozza, blev ca 35 min.

.

 


Torsdag 24/4 Blev det uppletande med 5 föremål för Bozza och lite lydnadsträning.


.

   

Bozza uppletande.


         

Lydnadsträning.


     

Min söta Bozza.


.

Fredag 25/4 Lydnads träning och cykling 6,3 km på kvällen.


Lördag 26/4 Uppletande 5 föremål och lydnadsträning.


.

   

Bozza efter uppletande.


.

Ja då var jag äntligen ikapp då   .


 
 
Malin

Malin

27 april 2014 20:14

Härlig sammanfattning på vad ni sysslat med :)
Fin fina bilder på fina voffsingar!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

28 april 2014 06:47

Vilka underbara bilder, härligt när dom samsas så bra;-)
Ha en bra dag

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Carraz med matte

29 april 2014 14:13

Vilka HÄRLIGA VATTENLEKAR - jättefina bilder. Man riktigt känner hur det "stänker" om bilderna och hur kul ni har !

 
Anna med flock

Anna med flock

1 maj 2014 09:51

Var et tag sen jag var inne och kikade här nu, som vanligt verkar ni hitta på en massa skojiga saker :) Vilka härliga bilder när hela gänget busar loss! Superfina! Önskar dig en trevlig helg!

http://timsevimse.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards