Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 26 april 2010

Mycke Utevistelse För Valparna Idag

Av Heratorpets Vinja - 26 april 2010 23:45

Idag har vi haft kanon väder, strålande sol nästan hela dagen   . Valparna har fått vara ute både mitt på dagen och på kvällen en lång stund   . Dom tycker det är så kul och springer runt som galningar på hela tomten   så det är ett himla räknande för att hålla reda på dom   .


Monika är i alla fall mycke bättre så det ser ut som om jag kan få komma hem lite också. Visst är det kul vara här men nog saknar man sin egen säng lite. Fast nog kommer det kännas lite konstigt sen, har ju varit här rätt mycke under dom här 8 veckorna.


Kommer lite dags färska bilder på dom små galningarna. Har försökt att ta mera när dom är vakna idag men det medför tyvärr även det att många av korten blir lite suddiga. Men, men man kan inte få allt.


  

Matdags, halva gänget.


  

Och här äter den andra hälften.


  

Leker lite. Är Zäpo till vänster.


  

Nu har uppfödaren uppnått en högre position   .


  

Lille Zäpo har nästan rest sina öron.


  

En av tikarna i buskarna, tror det är Zoya.


  

Spanar.


  

Blir lite trött av att vara ute.


  

Zäpo försöker snika åt sig en slurk ur mjölkbaren.


  

Hjälper till att röja lite grenar.


  

Så fridfull när den sover.


  

Ziwa och Zoya har hittat en boll.


  

Min lilla pärla och hennes söta bäbisar.


Här fostrar Vinja sin dotter Zindra lite.


 

Mattes lilla älskling   .


 

Vilar hos mormor Mikra lite.



Här kommer ett hungrigt gäng.





Det är verkligen full fart på dom. Här busar dom i valphagen. Blev tyvärr lite suddigt i början för jag råkade zooma lite för mycke.







Som vanligt rasslar klockan på och det är verkligen dags att gå och sova. Gäller vara pigg och utvilad när man ska orka med 6 små vildar.


Hörs i morgon med lite mera kort och filmer.


Natti, Natti    





 
 
Angie

Angie

27 april 2010 07:57

Ha, Ha !! Vad UNDERBARA dom är

http://www.angieorex.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards