Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 26 maj 2013

Härlig Långpromenad I Kvällssolen

Av Heratorpets Vinja - 26 maj 2013 01:30

Vilket kanon väder vi haft här idag med sol hela dagen   . Har varit så härligt   .


På kvällen så tog jag och tjejerna oss en ordentlig promenad som blev nästan 9 km   . Så både jag och tjejerna var nöjda när vi kom hem  .



Eftersom kameran var med så tog ju dom 9 km längre tid en vad det hade gjort utan. Men det är ju skönt att gå utan och stressa, sen känns det bra naket att gå utan kameran   . Nästan 2,5 timma var vi ute i det härliga vädret   .


.


Här kommer dagens bilder på tjejerna och lite natur.


.


 

Vinja spanar lite vid ån.


 

Bozza undrar vad morsan gör.


 

Lite äppelblommor, tror jag i alla fall   .


 

Vacker syren.


 

Mina fina flickor.


 


 


 

Vinja poserar i kvällssolen.


 


 


 

Bozza fick självklart också posera i kvällssolen.


 

Min fina Vinja.


 

Sitter och väntar på att få springa.


 


 


 

Tjoohoo nu kommer vi.


 

Väntar igen.


 


 

Sen full fart igen.


 

Min lilla skrutta som snart blir 1 år   .


 

Men har du fotat klart snart.....


 

Bozza försöker smita ner i bäcken.


.


Nu klockan rasslat iväg ordentligt så nu är det nog dags att gå och sussa lite   .



 
 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

26 maj 2013 10:28

Ja, det var verkligen härligt väder igår (och idag)!

Blev det något dopp för tjejerna? :)

http://www.henrikolsson.eu

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

26 maj 2013 10:48

Sv: Tack detsamma! Sköt om er!

http://www.henrikolsson.eu

 
Ingen bild

Jenny o Brio

26 maj 2013 12:52

Ja, visst är det ljuvligt att vara ute nu. Det är hopplöst att komma in och gå och lägga sig i tid :)

 
Malin

Malin

29 maj 2013 09:22

Underbara försommar bilder :)
Visst är det härligt att vara ute i denna årstid, kan bara hålla med !
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards