Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 5 april 2010

Hos Vinja I Två Dagar :)

Av Heratorpets Vinja - 5 april 2010 23:08

Japp då var man hemma igen då efter ha varit och hälsat på Vinja och dom små bäbisarna i 2 dagar. Fast små kan man snart inte säga, dom växer verkligen.

 

Har fått börja äta lite mat också och det tycker dom om, men nått bordskick har dom verkligen inte. Oftast så står dom med tassarna också i maten, kanske tror dom man kan suga upp näringen den vägen också  Wink.

 

Busiga har dom också börjat bli, vissa har ett riktigt temprament också. Så små tuffingar min lilla flicka har fått. Får hoppas hon klarar av att fostra dom också när det blir dags för det.

 

Har blivit en enormt massa bilder  Snappyoch filmer också. Kommer som vanligt lägga ut lite varje dag tills dom tar slut.

Angie har även lyckats fixa ett eget YouTube konto till mig, en får tacka  Thank You .

 

 

   

Vilken liten söt en, tyvärr fick den ingen svans men ibland blir det tyvärr så Sad

 

  

Nästan hela gänget.

 

  

Tror detta är hanen som är märkt på korset, men är inte helt säker.

 

  

Liten tik.

 

  

En av hanarna.

 

Här kommer en liten film när det är matdags.

 

 

 

 

  

Mätta och trötta efter maten.

 

  

Liten tjej sover sött.

 

 

Blev ett gäng filmer när dom busade också, idag får ni se en av alla dom.

 

 

 

 

  

Trött och utslagen.

 

  

Lite bus mellan syskonen.

 

  

Passa dig du, jag kan bli lite arg också.

 

Vi kan mysa lite också inte bara busa.

 

 



  

Mattes lilla pärla, älskar och saknar henne så mycke Love You.


  


Nu blir det inga fler bilder och filmer för idag. I morgon ska jag kolla igenom lite mera så får vi se vad som finns att bjuda på då Sunshine.


På återseende i morgon. Natti Natti Hammock 1









 
 
Angie

Angie

6 april 2010 09:28

Ja, med lite omvägar så gick det slutligen att öppna ett konto till dig :D Konstigt att Google & YouTube har det på det sättet :S !!

Vad roligt det är att se dom på film oxå :D !! Söööta e dom allihop !!!!!
Kramizar !!

http://www.angieorex.se

 
Anneli Bergström

Anneli Bergström

6 april 2010 21:19

Så underbara dom är dom små söta bäbisarna. Härligt att få se lite kort och film på dom.

Kram
Anneli

http://www.acbergstrom.se

 
Ingen bild

Ingrid

6 april 2010 23:45

Tänk vad snabbt dom utvecklas. Riktigt pigga krabater detta. Ska bli kul att åka och kika på dom om ett par veckor.

 
Kerstin

Kerstin

6 april 2010 23:54

Vilka härliga små go´bitar...och vad de har vuxit! Vad skönt att du kunnat vara hos dem i några dagar!
Nu ska R och jag åka på en tvådagarskurs i Gimo!
Ha det så bra!
Kram

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards