Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 29 juli 2014

Verkligen Dåligt Med Uppdateringar Här.....

Av Heratorpets Vinja - 29 juli 2014 23:12

Får ju nästan skämmas igen så dålig jag är på att uppdatera här inne   . Men till mitt försvar så har jag fixat med över 2000 bilder från 2 olika läger men är tyvärr inte riktigt klar med alla än, det tar tyvärr längre tid än man tror.


Så det kommer bli en liten bakvänd blogg då bolder från dom 2 olika lägren kommer i egna inlägg senare när alla kort är fixade och jag valt ut vilka som ska användas,


Det är ju tyvärr inte så mycke varierande träning här i värmen, har väl mest blivit simträning nästan varje dag   . Tjejerna älskar att simma   men jösses vad jag saknar att gå promenader   . Förhoppningsvis så blir det lite svalare snart så man kan gå nått med tjejerna för nu är det verkligen inte skönt ute   .


.

Måndag 21/7 Simträning 30 min   .


Tisdag 22/7 Simträning 30 min   .


Onsdag 23/7 Simträning 30 min    och på kvällen spår vid Torsharg.

Bozza fick ett spår på ca 630 meter med 5+slut som gick jätte bra   .

Vinja fick ett spår som ca 470 meter med 5+slut även det gick bra   . Bägge fick spår på kortklippt gräs.


Torsdag 24/7 Simträning 30 min   .


Fredag 25/7 Simträning 30 min   och på kvällen spår på Torsharg.

Bozzas spår blev ca 430 meter med 5+slut och gick på kortklippt gräs o grus.

Vinjas spår blev ca 600 meter med 5+slut och det gick på kortklippt gräs.


Lördag 26/7 Simträning 30 min   .


Söndag 27/7 Spårat på Torsharg på kvällen.

Bozzas spår blev ca 720 meter med 5+slut. Hon missade en pinne men spårade bra   . Spåret gick på kortklippt gräs och grus.

Vinjas spår blev ca 640 meter med 5+slut, hon hittade alla pinnar och spårade bra   .


Måndag 28/7 Blev först simträning 30 min för bägge   . Sen senare så blev det ett pass för Bozza i Treadmillen. Tror nog hon blev lite trött, var ju bara ca 3 timmar sen hon simmade.


Tisdag 29/7 Simträning ca 35 min   .


.

Ja som ni märker är det inte mycke variation på träningen här. Men simma är ju det ända som går att göra när solen skiner hela dagarna     .


Här kommer i alla fall lite bilder från när dom simmat.


.

   

Vinja njuter i vattnet.


 

Bozza trivs också i vattnet.


 

Härlig utsikt.


 

Vinja.


 

Vinja tränar lite intervaller.


 

Bozza tränar intervaller.


   

Mina fina flickor   .


   

Min söta Bozza.


     

Min fina Vinja.


 

Fina flickor.



 

Mor och dotter   .


Min söta lilla gremlins.


     

Min fina kloka Vinja   .


 

Min söta lilla Bozza.


   

Vinja med badsaken.


 

Men hallå....Vi vill ju bada mera....


.

Ja det är vad vi gjort i värmen, finns inte så mycke annat att göra i värmen. Jag återkommer senare med blogg från bägge lägren när jag som sagt fixat med bilderna och valt vilka som ska vara med.

Natti natti   .


 
 
Malin

Malin

30 juli 2014 16:32

Inte ska du skämmas för "dålig" uppdatering, dina inlägg kommer ju iallafall och du uppdateras oss riktigt bra om vad som händer o sker i ert liv :)
Inte lite bilder du har att fixa med, ser fram emot att se sen :)
Kram kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Carraz

31 juli 2014 23:56

Ser att ni har det jobbigt med värmen också - skönt kunna simma!!
Vi försöker gå skogspromenader tidigt på morgonen eller sent på kvällen men det är ju strax över 20 grader redan vid 06-tiden. Sen kör vi mest lydnadsträning och litet apportering. Jag försöker bada varje dag men det är "lågvatten" så det blir mest plask.

 
Kerstin

Kerstin

4 augusti 2014 12:50

ja man orkar inte mycket i den här värmen inte så det är tur att man kan bada... Härliga bilder, hundarna ser ut att njuta. Vi har tagit semester från allt just nu men kommer igen när värmen lägger sig!
Må så gott :)

http://sagaskillar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards