Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2013

Verkar Som Det Blivit En Vecko Blogg

Av Heratorpets Vinja - 28 augusti 2013 23:43

Förstår verkligen inte varför tiden inte räcker till längre   . Förut bloggade jag varje dag och läste andras bloggar och nu hinner jag ingenting tycker jag   .


Ja så det får bli ett samandrag av veckan som varit då.


.


I fredags så fick både Bozza och Vinja varsitt asfalts spår. Var skillnad verkligen från dagen innan, så kul att det går framåt   . Spåren var inte långa, ca 50-70 meter kanske.


.


I Lördags så gjorde Zäpo sitt MT. Gick kanon och han slutade på 468 poäng och både jag och matte är så nöjda   .


Efter det var klart så åkte vi till Kjula skogen och gick en promenad   . Här kommer lite bilder från den promenaden.


.


 

Bozza tycker det är varmt och hittade en skön plats i skuggan.


 

Zäpo och Bozza delar på en pinne.


 

Kommer ni då....


   

Min söta lilla flicka   .


 



 

Poserar lite i solen.


 

Det bästa man har sätter man på bordet   .


 

Zäpo.


 

Vinja.


 

Bozza.


.


Här kommer ett gäng bilder när dom busade lite.


.


 


 


 


 


Så kul dom har.   




 

Bozza kollar in dasset.


 

Vad då....ja har väl inte varit nånstans.



 

.


Efter promenaden som blev ca 5 km åkte vi hem och vilade lite   och åt. På kvällen sen så blev det ett asfalts spår som var ännu lite svårare än det i fredags..

Verkligen kanon kul att det går framåt   . Vi han även med ett litet uppletande och ett kort lydnads pass. Sen efter det så blev det lite lydnad ute vid SHK.


Finns inga bilder eftersom ja tränade själv.



.


I söndags var det dags för exteriör beskrivningen för Zäpo och allt var så han blev nu KORAD   .


Blev inget mera den dagen då det var dags att laga en väldans massa mat   .


.


I måndags var vi och spårade i Kjula. Dom var duktiga bägge två   . Vinja fick ett spår som var ca 700 m långt med en del vinklar och spets vinklar.


.


 

Påsläppet.


 

Man får köttbulle när man hittar pinnarna.


Full fart iväg.


 

Mera apporter har hittats.


 

Vinja med slut apporten.



Bozza fick ett spår som var ca 350 m långt som gick jätte bra.


.



 

Har hittat en apport.


 

Skynda dig matte så jag får fortsätta.


    

Vatten paus.


   

Reda att fortsätta spåret.


 

Bozza med slut apporten.


Zäpo var också med och spårade och här kommer lite bilder på honom.


.


   

Zäpo är redo.


 

Zäpo i spåret.


 

Lite vila mellan apporterna.


.


I måndags så blev det lite simträning   , det blev simning i ca 30 min. Här komer lite bilder från badet.


.


                 

Alla älskar att simma.


Efteråt blev det en liten sväng med hundarna så dom kunde torka sig lite. Självklart så blev det lite fotande då också.


.


         

Så fina dom är dom små liven   .


Idag så blev det bara en kort sväng med lite träning på Torsharg.


.


Nej gott folk nu är det hög tid att sova. Klockan rasslar som vanligt på alldeles för fort.


Men natti, natti på er    

 
 
Kerstin

Kerstin

5 september 2013 22:12

Åh vilka härliga bilder från spårskogen, det var ett tag sedan för oss men nu blev jag sugen så nu vet jag vad vi ska göra i helgen!
ja du bloggar veckoblogg...jag bloggar månadsblogg tror jag visst!
ha det så bra i det sköna september// Kram

http://cesaramos.dinstudio.se

 
Malin

Malin

6 september 2013 17:28

Förstår dig, man tycker att man har all tid i världen men sen så upptäcker man att man faktiskt inte har det :)
Men sånt är livet, jag e inte inne varje dag och läser men jag glömmer inte bort er jag följer :)
Super fina bilder.
Önskar er en jätte trevlig helg.
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards