Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 9 juli 2013

Badat Vid Jollebasen Idag

Av Heratorpets Vinja - 9 juli 2013 22:09

Det har varit sol idag   och riktigt varmt ute   . Så promenad kunde man glömma, blev istället lite bad vid Jollebasen idag. Zäpo med matte var också med och simmade   och dom hade såå kul   . Ja det var bara Zäpo som simmade, inte matten   .


Vet inte hur länge dom badade för det blev lite paus när folk kom och skulle lägga i sina båtar. Men mellan 20-30 min blev det nog.


En massa bilder från badet kommer här. 


.


 

Skönt att bada tycker Bozza.


 

Vinja trivs i vattnet.


 

Härligt i vattnet tycker Zäpo.


   

Zäpo och Bozza.


 


 

Poserar fint på bryggan.


 

Vinja   


 

Zäpo   .


 

Bozza   .


 

Så fina alla tre   .


 

Blir en huvudbild till på alla.


.


Mera än att bada har vi inte gjort idag för resten av dagen har vi packat. Vi ska först åka till Lena och grabbarna onsdag och torsdag, och sen från torsdag kväll till söndag så ska jag och Lena åka på läger hos Spårmarkens kennel. Det ska bli så super kul   .


Så det kommer bli en väldans massa bilder troligtvis att fixa på söndag när vi kommer hem.


Ha det så bra ni alla så hörs vi efter lägret igen   .


 

 
 
Kerstin

Kerstin

10 juli 2013 16:13

Ja man blir då bra badsugen när man ser din fina bilder! Härliga foton på dina vackra hundar.
Ha det så härligt på lägret!
Kram Kerstin

http://cesaramos.dinstudio.se

 
Kasper

Kasper

10 juli 2013 20:22

Ser skönt ut det där - i dag har vi nästan kunna bada i regn hos mig! (Regnet behövdes förstås, för det är/var snustorrt i markerna här.)

http://kasperian2.blogspot.se

 
Monica

Monica

11 juli 2013 06:59

Ser fram emot den nya hemsidan, funderar på att starta upp Moatorpet igen;-)
Fina bilder som vanligt, ha en trevlig lägervistelse.
KRAM

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Mia och Greta

Mia och Greta

15 juli 2013 13:18

Många fina bilder var det :-)

http://www.razzeltrazzel.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

16 juli 2013 06:07

Riktigt härliga bilder!

Hoppas att allt är bra med er :)

http://www.henrikolsson.eu

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

16 juli 2013 21:17

Sv: Jag är inte så orolig för att växten ska hämmas - Bagheera kastrerades ännu tidigare och blev en riktigt ståtlig hane :)

http://www.henrikolsson.eu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards