Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 16 april 2013

Vinja Har Haft Premiär Och Gått På Vatten Gåbandet Idag

Av Heratorpets Vinja - 16 april 2013 23:45

Idag på fm så bar det av till Strömsholm, Vinja skulle nämligen få testa att gå i vatten gåbandet idag. Det var rätt läbbigt först tyckte hon   men efter en stund så gick det väldans bra tycker jag   .


.


Har ingen aning hur länge det blev, den första tiden var det ju lite krångel när hon inte förstod vad hon skulle göra. Rehab personalen sa att Vinja trodde nog att hon skulle simma   och inte gå   . Så hon sänkte vatten nivån ett tag och då började hon förstå vad hon skulle göra   .


.


Klockan rasslar ju på rätt snabbt när man tränar så sen var det bara susa hem och gå en liten promenad. Blev bara en väldans kort sväng men det blev lite uppletande för tjejerna och det var uppskattat som alltid   .


.


Bozza fick första gången 2 föremål som hon hittade hur bra som helst   . Andra omgången la jag ut 3 föremål men det blev lite strul vid andra skicket så när hon hittat den så nöjde vi oss där.


.


Vinja fick en omgång med 4 föremål och dom gick hur bra som helst att hitta   . Sen fick hon leta reda på den som jag hade lagt ut och Bozza, och hon fick även leta efter 2 föremål till.


.


Sen var det inte mycke tid kvar så det var bara susa hem och äta för att sen åka till jobbet.


.


Lite bilder från våran tur finns det självklart och dom kommer här.


.


 

Busig Bozza på språng.


 

Kom en stor fågel flygande som jag fotade.


 


 


 


 

Sen blev det lite bus.


 

En urfälld Vinja.


 

Mina fina flickor   .


 

Vinja på väg ut och leta.


 

Hittade alla saker gjorde hon också   .


 

Liten Bozza ute och letar.


 


 

Bozza hittade också en massa saker.


 

Kom vatten upp från ett rör.


 

Vinja väntar på vattnet.


 

Mums vad gott.


 

Tossiga Bozza som ska upp på allt.


 

Knäppa lillskruttan.


.


Mera än så blir det inte idag. Gör sista em i morgon och då har vi vändskift så det är inte säkert jag hinner blogga nått i morgon. Men det märker ni väl   .


.


Ha det så bra och Natti, Natti på er   .



 
 
Nina

Nina

17 april 2013 12:17

Tro tusan hon trodde hon skulle simma och inte gå, det hade ju jag oxå trott även om "poolen" kanske hade verkat vara i minsta laget :). Vad alla är ambitiösa med sitt simmande och vattentraskande. Jag har tänkt "jag ska" sen Kajsa var liten men det har fortfarande inte skett utan vi badar i havet om somrarna (och går i vattnet eftersom det är så långgrunt) och promenixat i råterräng ute :). Ha en fortsatt go vecka! //Kramkram

http://www.palmstrand.se

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

17 april 2013 20:59

Tror jag det, att Vinja trodde att hon skulle simma, hehe!
Tycker du det verkar bra med "trasken"? Vi har fått en på vårt sim också........funderar på vad som ger mest? Vad tror du?
Simma är så klart roligare!
Kramar
Susanne

http://quilaoronja.blogspot.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

18 april 2013 12:05

Riktigt fina bilder :)

Hade det funnits möjligheter närmare hade jag gärna låtit mina testa ett sånt gåband under vatten :)

http://www.henrikolsson.eu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards