Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 26 mars 2013

Härligt Med Sol

Av Heratorpets Vinja - 26 mars 2013 23:51

Vilka kanon dagar vi haft flera dagar nu med blå himmel och sol   . Är så härligt ute just nu   , ja hade ju kunnat varit lite varmare men bara det är sol är jag nöjd.


.


Blir mest promenader vid Våtmarken just nu då det är mest torrt där för Bozzas tass och att solen skiner så vackert där ute.


.


Har blivit lite blandad längd på promenaderna, igår så gick vi ca 5,5 km och i dag drygt 2 km. Hade lite att fixa med på fm så tyvärr blev det bara en kortis idag. Förhoppningsvis så blir det bättre promenad i morgon  .


.


Blir tyvärr rätt tråkiga kort på hundarna just nu med Bozza i koppel   . Så det är tur det finns lite fåglar vid Våtmarken att lägga i bloggen.


.


Börjar med lite bilder från igår.


.


 

En liten and.


 

Så vackert med blått vatten och blå himmel.


 

Lite poserande fick det bli då det inte blir några action bilder.


 

Fina gäss.


 

Visst längtar man till våren, men visst är det vackert ute.


 

Luktar nått spännande.



 

En liten and.


 

Det finns hopp om våren   . Såg min första tussilago idag.


 

Så härligt med lite barmark.


Här kommer ett gäng fågelbilder som jag tagit idag.


.


                         


.


 

Inte kul att behöva gå kopplad.


.


Nej nu håller ögonen på att gå i kors   så nu är det bäst jag går och lägger mig. 



 
 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

27 mars 2013 17:45

Vilka ljuvliga bilder! Man blir glad av varje solstråle man kan få!! :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Annica

Annica

27 mars 2013 17:48

Vad rolig bild du fick till på andparet där fru and är upp o ner =)))
Vad tråkigt för Bozza det där med klon, hoppas det läker snart så hon får rejsa fritt igen!
Jättefina bilder på alla fina fåglar, läckert med den blåa himmelsfärgen i bakgrunden!!
Ha det så bra och Glad Påsk och kram:)

http://leonland.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

28 mars 2013 17:26

Super fina bilder :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

28 mars 2013 17:32

Sv: Ja, sovmorgon skadar aldrig!! :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Monica

Monica

30 mars 2013 06:13

Vilka otroligt fina fågelbilder, det kanske blir en vår trots allt.
Ha en riktigt GLAD PÅSK
Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards