Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 17 mars 2013

Blev En Aning Sen Blogg Idag

Av Heratorpets Vinja - 17 mars 2013 01:37

Blir en snabb blogg idag för klockan har ju hunnit bli liite mycke   .


.


Hade tänkt blogga i fredags efter jag slutat jobbet, men tyvärr hade vi strul som vanligt så det blev lite övertid. Var hemma strax in kl 24,00 och var då så trött att jag bara rastade flickorna och gick och la mig   .


.


I fredags så blev det en sväng runt i Torshälla som blev nästan 4 km. Är inte lätt att hitta bra ställen att gå på nu när det är halt ute   , hoppas verkligen att eländet smälter bort snart   .


.


Idag, ja eller snarare igår så åkte vi till Våtmarken för att gå en promenad   . Även idag så sken solen så härligt   , bara synd det är så kalla nätter att det inte hinner smälta bort nått på dagarna. Dagens sväng blev nästan 4,5 km.


.


Både i fredags och igår så har Vinja varit lite busig och det är inte så vanligt nu för tiden. Kan bli ett kort ryck men sen är det stopp, men nu några dagar har tanten varit lite mera busig och det tycke Bozza är kul   .


.


Här kommer lite kort från bägge promenaderna.


.


 

Bozza har hittat en pinne.


 

Härligt blå himmel och sol.


 


 

Lite poserande vid ån.


 

Min fina Vinja.


 

Sötnosen Bozza.


 

Man blir glad när det är sånt härligt väder.


 

Stollan Bozza funderar på om hon ska hoppa upp på stocken.


 


 


 

Hittade en bit av en stock som var kul.


 

Utsikt ner mot hamnen.


 

Lite spaning.


 


 


 

Liten bus stund.


 

Sötnosar.


 


 

Lite mera poserande på lite barmark som vi hittade.


 

Kolla in stolliga Vinja.


 

Snörullning är härligt.


 

Lite mera bus.


 


 

Min söta lilla Bozza.


 

Hallå, ska jag upp här eller.....


 

Två knasiga tjejer som miljötränar av sig själva.


 

Vad då läskigt med plåtgolv....Inte alls tycker Bozza.


 

Hon är så fin min lilla flicka.


 

En riktig stolla är hon som ska upp på allt.


 

Attack.


 

Spännande dofter.


 

Mina söta fina Vinja   .


 

Men jösses då, hur mycke ska vi posera egentligen....


 

Dragkamp är kul.


 

Kom och ta den om ni törs.....


 


 

Stolt liten Bozza som snodde morsans pinne.


 


 

Fina lilla Bozza   .


 

Bozza vill ha morsans boll.


 

Full fart efter bollen.


 

Inte lätt sno bollen från morsan.


.


Nu har klockan passerat 02,00 så nu tackar jag för mig och säger God Natt. Antar det inte är så många av er som är uppe just nu utan göra det man egentligen ska göra nu nämligen SOVA.


.


Så Natti, Natti på er allihopa   .





 
 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

17 mars 2013 09:09

Riktigt härliga bilder! :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Ingen bild

Jenny o Brio

17 mars 2013 12:13

Vad söt Bozza är med sitt öra som pekar åt sitt alldeles eget håll :)

 
Patricia

Patricia

17 mars 2013 21:32

Underbara bilder......man blir så glad över att titta på dem :)

http://www.grabbarnaboys.blogspot.se

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

17 mars 2013 22:37

Jaa, inte blir jag snopen precis, över att du aldrig kommer i säng, hahaha
Hade varit jättekul, om vi kunde ha setts i går. Men, som sagt, jag åkte inte ensam, flera hundar i bilen, och låååångt hem efter låååång dag ;-)

Man känner en försmak av våren, när man ser dina fina bilder!
Snaaaaart så!

Allt gott, min vän
Kram

http://quilaoronja.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards