Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Heratorpets Vinja - 17 februari 2013 22:28

Idag så har det faktiskt kännts lite bättre, så nu hoppas jag verkligen inte att det blir ett bakslag igen.


Har fortfarande rätt dåligt med ork så promenaderna blir fortfarande alldeles för korta, men även idag så fick tjejerna några intervaller så dom rörde sig iaf lite mera än dom 3 km som jag orkade att gå   .


Intervallerna idag blev 2*100 m *2 = 400 m sen 2*200 m *4 = 1600 m. Så dom sprang ca 2000 m mera än vad promenaden blev   .


Lite bilder från våran lilla tur kommer här.


 

Vinja älskar att snörulla.


 

Vinja har hittat en god pinne.


 

Lite dragkamp.


 

Stolt Vinja med sin pinne.


 

Lite mera dragkamp.


 

Mina fina flickor.


 

Bozza ser jätte stor ut här, blir så när den ena sträcker på sig och den andra sjunker ihop.


 

Söta Bozza.


 

Min fina Vinja.


 

Men jösses är hon inte klar snart.....


 

Vackra Vinja.


 

Full fart efter bollen i en av intervallerna.


 

Full rulle tillbaka.


 

Inte lätt att springa när Bozza trängs.


 

Bozza med en väldans god jordhög som hon hittade.


Ja det var allt för oss idag. Är dags sätta sig i soffan en stund innan det är dags att lägga sig   .


Hoppas att ni alla haft en riktigt bra helg   .




 

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards