Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Heratorpets Vinja - 22 augusti 2012 22:07

Fm försvinner attans fort här hemma, det kan kanske bero på att jag kommer liite sent i säng. Så där runt 2-taget brukar klockan bli innan man kommer i säng   .

Sen brukar vi ju gå och sova igen efter att tjejerna varit ute och sen ätit, brukar då kunna sova till 10-taget ungefär   . Är helt klart ganska skönt. Får kanske försöka lägga mig lite tidigare om kvällarna så man även hinner göra nått på fm.


Idag så träffade jag Ingrid vid 12-taget för att hjälpa henne när hon tränade. Blev en del störningsträning och även vanlig träning. Allti var jätte duktig   , så nu håller vi tummarna att det går bra på SM:et   .


Bozza fick komma ner på appellplanen en stund för lite "träning". Vi tränade på lite sitt och ligg, hon gör det med godis men hon förstår inte vad hon gör   . Sen kasta vi lite kampdutt och tränade på att komma tillbaka till matten. Lyckades förvånandsvärt bra   . Visst fick man springa, tjooa och leva rövare men det hör ju till i den åldern.


Blev även en kort promenad i skogen med Vinja och Bozza, ja för Bozza var den inte liten. Tyvärr blev det ingen träning med Vinja för tiden räckte inte till   , så det får vi ta en annan dag.


Men kort blev det självklart, blev väldans mycke på Bozza idag och inte så mycke på Vinja. Fast hon är ju väldans välfotograferad sen förut så jag tror hon klarar sig   .


 

Bozza tar kampdutten.


 

Ser nästan ut som hon tänker gå nån annanstans.


 

Men så kollade hon vad det var som tjooade så då kom hon till mig.


 

Lite gos med kampdutten.


 

Hmm, vad händer där borta tro.


 


 

Lillskruttan med dom stora öronen. Med dom borde hon ju höra kanon bra   .


 

Kampar lite med mig.


 

Bozza poserar i skogen.


 


 

Busa med morsan är kul.


 

Om jag tar snöret lite försiktigt så märker hon kanske inte att jag snor bollen   .


 

Bägge lika envisa så ingen släpper.


 

Men kommer du då.....


 

Lillpluttan.


 

Så söt liten flicka.


 

Hmm, men nån vidare snygg sitt stil har hon inte   .


 

Går bra att ligga och ha dragkamp också.


 

Vinja och Bozza har dragkamp.


Nån ruktig promenad blev det tyvärr inte idag. Hade planer att gå på kvällen men det började att regna   . Vet att vissa av er då säger "Att det finns inget dålig väder, bara dåliga kläder" men att köra Bozza i barnvagnen i regnet är verkligen ingen höjdare så därför lät vi bli. Får hoppas att det blir bättre väder i morgon   .


För en gångs skull så är klockan inte super sent när jag bloggat klart, så det finns liite hopp om att jag kan komma i säng något tidigare. Men det vet man inte föräns efteråt   .



Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards