Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 23 september 2012

Varit På Valpträff Med Enduros F-kull

Av Heratorpets Vinja - 23 september 2012 22:45

Klockan är över 22,00 och jag ska göra fm i morgon så jag får skriva snabbt idag.


Bozza och jag har fått vara med på Enduros F-kulls valpträff och det var super kul   . Var jätte kul att få träffa alla småttingar och deras nya mattar och hussar   .


Blev över 400 kort tagna så det var inte lätt att rensa till bloggen vill ja lova   . Så jag antar ni förstår att det blir JÄTTE MYCKE kort idag. Vill ju försöka få med vad alla gjort och då blir det många.


Men jag hinner inte skriva under varje bild utan skriver vad vi gör och sen vilken hund det är. Hoppas att det är okej.


Först började vi med att kampa och träna på lite inkallning.


Först ut är Marianne och Fix It.


       


Nästa ut är Lillemor och Freda.


       


Annelie och Farah.


       


Mia och Fnittra.


   


Falco och Morten.


   


 

Bozza sitter snällt och väntar medans matten fotar.


Sen gjorde vi första övningarna i budföring, men från det finns tyvärr inga kort.


Efter vi var klara så blev det god lunch, pyttipanna och ägg. När det var klart så åkte vi till Kjula för lite spår och uppletande övningar. Finns självklart kort även där i från.


Hoppas att ni inte tröttnat än   .


Vi börjar med kort från när vi spårade. 


Först ut var Morten och Falco.


       


Mia och Fnittra.


         


Annelie och Farah.


     


Sen var det jag och Bozza.


       


Marianne och Fix It.


       


 

Söta Fix It.



 

Marianne och Fix It.


 

Falco med husse Morten och matte Mona.


 

Farah.


   

Freda och Freda med sina mattar.


Lite fika blev det också och då passade jag på att fota en del av valparna. Tyvärr så han jag inte med att få huvudbilder på alla  . Men dom som jag han med kommer här.


 

Hela valpgängets mattar och husse.


 

Marianne och Fix It.


       

Söta Fix It.


     

Fina Falco.


 

Söta Fnittra.


     

Söta Farah.


Sen var det dags för dom första övningarna i uppletande och här kommer dom bilderna.


Först ut var Morten och Falco.


     


Annelie och Farah.


       


Mia och Fnittra.


     


Marianne och Fix It.


     


När vi var klara så stannade jag och Annelie kvar i skogen en stund så Bozza och Farah skulle få busa lite.


Efter en liten stund fick även Vinja komma ut som lite terapi till Farah. Här kommer det några bus bilder, tyvärr inte så bra men ni får se dom ändå.


             

Sista bilden är på Farah.


Är jätte ledsen att jag inte hunnit skriva mera på varje bild   , men tiden räckte tyvärr inte till. Klockan har redan blivit 23,00 och jag har en hel del kvar att göra innan jag kan lägga mig   .


Jag och Bozza har i alla fall haft en super trevlig dag och nu ligger hon vid mina fötter alldeles utslagen.


Hinner tyvärr inte besöka er idag utan får ta det i morgon.


Bye Bye   





 
 
Ingen bild

Eva & Elda

23 september 2012 23:21

härliga foto,,,,kul att få se Eldas sööta halvsyskon

 
Mia och Greta

Mia och Greta

24 september 2012 06:42

Härliga bilder! Du får verkligen till dom:-)

http://www.razzeltrazzel.se

 
 Rudi o matten

Rudi o matten

24 september 2012 07:56

Vilken underbart härlig dag ni haft!Ett stort gäng mysiga valpar i skogslek...sååå mysigt!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
 Rudi o matten

Rudi o matten

24 september 2012 07:57

Vilken underbart härlig dag ni haft i skogen med alla valparna!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Eva H

Eva H

24 september 2012 10:02

Härligt att få se! Tack!
En smått oförskämd undran bara - NÄR förväntas de växa ifatt sina öron? Fast iofs fick de gärna se ut som nu för mig:)

http://fyrfotingar.blogspot.se

 
Jeanette, Sly & Maya

Jeanette, Sly & Maya

24 september 2012 10:05

Underbara bilder på alla fina valpar från er härliga dag i skogen!!! Duktiga verkar de vara också <3 Kram!

http://www.starsweepers.se

 
Lindha

Lindha

24 september 2012 11:43

Haha världen är liten, jag har minsann sett Fnittra i helgen o matte Mia! Vi brukar åka på läger ihop, 2 ggr per år.. En sån söt ulltuss :) och duktig är hon med har jag hört! :)

Fiiiina bilder som vanligt på gänget! Och Bozza verkar gilla att spåra :)
Kram

http://vildarna.bloggplatsen.se

 
Kicki

Kicki

24 september 2012 14:32

Underbara foton på fina valpar!! <3

http://www.gammtackan.blogg.se

 
Monica

Monica

24 september 2012 19:00

400 bilder inte illa, vilka små sötnosar sötast var Fnittra med sina håriga öron;-)
Ha det bra/Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Jenny o Brio

24 september 2012 20:17

Vilken kalasdag ni verkar ha haft :)
Lilla Bozza växer så det knakar!

 
Rebecca

Rebecca

24 september 2012 20:58

Awee så söta valpar hur gamla är dem?
Fin blogg och fina bilder!
Besök gärna min och min kompis blogg :)

http://magicfriends.devote.se

 
Rebecca

Rebecca

24 september 2012 21:03

Awee så söta valpar, hur gamla är dem?
Fin blogg och fina bilder!
Besök gärna min och min kompis blogg! :)

http://magicfriends.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards