Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 20 september 2012

Av Heratorpets Vinja - 20 september 2012 22:45

Idag så har det varit fullt upp efter jobbet. Var bara hem och mata Vinja och Bozza, sen for jag in till stan till en kompis och hämtade ägg som hon lämnat. Var sen lite lat så jag hämtade mat på Spicy Hot.


Sen hem för att äta lite snabbt för att sen susa iväg till bruks för att träffa Janne som skulle hjälpa mig med ett litet spår till Bozza. Attans vad bra det gick idag   hon är verkligen en liten pärla min lilla tjej   .


Efter det så åkte vi iväg hem till Laila för att hjälpa till med en budföring till Cattla. Även idag så gick det kanon bra   , hon är riktigt duktig.


När vi ändå var på en stor gräsmatta så fick Vinja och Bozza passa på att springa lite där det är snällt för Vinjas tass. Den börjar se bättre ut på trampdynan   men tyvärr så har hon fått ett litet skavsår vid sporren   . Kommer troligtvis efter skon, man måste ju spänna den så hårt för den ska sitta kvar.


Försökte låta henne vara utan strumpa men då var hon där och slickade på det igen   . Så det blev att sätta på tratten.


Lite kort både på Cattla och när tjejerna busade blir det. Tyvärr så började det skymma lite så det var svårt få bra bilder. Försökte med lite egna inställningar men det funkade bara när dom stod stilla....


 

Cattla väntar på bollen.


 

Full fart iväg....


 

För att hämta bollen.


 

Lite skall träning.


 

Läckra moln.


 

Bozza på språng.


 

Fina lilltjejen.


 

Kul att jaga morsan som har bollen.


 

Lite dragkamp.


 

Poserar stående.


 

Och poserar liggande. Denna bilden är med egen inställning*


 

Jag låtsas som jag inte ser bollen så kan jag kanske sno den.*


 

Kollar lite nyheter.*


 

Mina fina flickor       .*


 

Söta Bozza.*


 

Mattes pärla.*


 

Snygging.*


 

Lillskruttan.*


 

Fina Vinja.


 

Bus med mamma.*


 

Fina flickor.


I morgon så ska det bli en kul dag igen för vi ska nämligen åka och hälsa på Lena och Bärra igen, ska bli så super kul   . Så vi hoppas verkligen att det kan bli fint väder   .


Börjar känna mig rätt trött   , är väl kanske inte konstigt när man gick halv 5 på morgonen.


Hoppas att ni alla haft en bra dag. I morgon så blir det garanterat en väldans massa bilder om vädrets makter är på min sida   .





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards