Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 26 juli 2012

Sista Bilderna På Vinjas Valpar

Av Heratorpets Vinja - 26 juli 2012 23:22

Ja ni, snart så kommer mina tjejer hem. På lördag så får jag hämta dom, oj vad det ska bli kul   .

Får väl se hur mycke man får sova för den lilla då, kommer väl gå omkring och vara sömnig hela dagarna   .


Det finns ju som sagt några bilder kvar från i lördags som ni ska få se.


.

 

Bozza och Vinja med varsitt märgben.


 

Bozza.


   

Mums med märgben.


 

En av hanarna.


 

Mums med märgben tycker Vinja.


 

Söta Bozza.


 

Du morsan, undrar om inte ditt ben är godare....


 


 

Bozza.


 

Bozza och Vinja.


 

Om jag smyger så kanske inte morsan ser mig....


 

Försöker ta sig en slurk ur mjölkbaren.


 

Lilla Bozza.


 

Bozza.


.

Ja det var som sagt dom sista bilderna jag hade. Kameran har ju fått vilat en hel del dom här veckorna, men från lördag så kommer den gå varm igen   . Får bara se hur jag löser att både bära valp och kamera samtidigt   . Blir kanske så att kameran får ligga i en ryggsäck eller nått.


Ha det så bra nu allihopa så hörs vi nån annan dag   .

 
 
Sofie

Sofie

27 juli 2012 09:38

Jag förstår att du längtar. Ska bli så kul att följa eran framfart här på bloggen med Vinja och den lilla <3

http://maysan-astrid.blogspot.com

 
Rudi o matten

Rudi o matten

27 juli 2012 10:09

Åh, så roligt att det ÄNTLIGEN är dags för tjejerna att flytta hem!! Bozza är ju bara för söt! Det ska bli så spännnade att få följa hennes uppväxt!

http://www.bmwsfgotoblogg.blogspot.com

 
Malin

Malin

27 juli 2012 11:29

Kikar in för en dos av gosbilder :)
Önskar dig/er en trevlig helg!
kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Felix

Felix

27 juli 2012 14:54

Så du ska ha en valping i huset, ja då får du att göra, hihi. Vet väl själv vad jag tjatat på matten och hussen, det har varit mycket spring, hihi.

Russelpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

27 juli 2012 17:46

Hihi ja nu blir det väl valpbilder, måste vara ljuvligt att bli med hund igen och två stycken den här gången;-)))
Ha en skön fredagkväll och njut av lugnet;-))))
KRAM

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
sara

sara

27 juli 2012 22:43

Åh vad härligt att du får hem tjejerna imorgon! :) Kram

http://frumelpomene.bloggplatsen.se

 
Henrik Olsson

Henrik Olsson

28 juli 2012 00:07

Vad härligt att ni snart är fulltaliga igen! :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Patricia o grabbarna boys

Patricia o grabbarna boys

28 juli 2012 00:33

Åhhhh vad spännande....faktiskt så är det ju lördag nu så idag ska du hämta hem dina tjejer då!!
Vi ser fram emot bilder som garanterats kommer att tas.
Vi vet av egen erfarenhet.
Vov från grabbarna boys!

http://www.grabbarnaboys.blogspot.se

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

28 juli 2012 10:09

Sitter spänt och väntar på bilder.......för det blir väl bilder, va??? hahahaha!!!
Sv. Jaa, det är Sagostigen i Malmköping ;-) Fint ställe, bra att man får ha med sig hund!
Ha en riktigt skön dag
Kram

http://quilaoronja.blogspot.se

 
Ingen bild

Jenny o Brio

28 juli 2012 10:09

Tänk att dom redan är så stora dom små valparna. Snaart kommer lilla Bozza hem, med morsan i släptåg :)

SV: Nä det har inte dykt upp något nytt tjäsntehundsämna än. Dom letar och förhoppningsvis kommer det en nu efter semetern.

 
Emma och malte

Emma och malte

28 juli 2012 10:27

Åhhh vi väntar med spänning på bilder från när Vinja och Bozza är hemma igen :-)
Kram

http://cockerkillarnarsvardag.blogspot.com

 
Jeanette, Sly & Maya

Jeanette, Sly & Maya

28 juli 2012 13:46

Vad härligt att ÄNTLIGEN få hem Vinja & dotter Bozza! :-) Diggar namnvalet ;-) Kram från oss

http://www.starsweepers.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards