Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 9 maj 2012

Trött Och Seg :(

Av Heratorpets Vinja - 9 maj 2012 20:30

Har mest blivit slappa och vila här idag   . Märks jag sov alldeles för lite igår   . Fast jag sov till halv 2 idag så var jag ändå trött när jag vaknade   .


Vädret har ju inte heller gjort att man blivit nå piggare   , har varit mulet   och regnigt   mest hela eftermiddagen.


Blev bara en liten snabbis ut till udden och tillbaka strax efter kl 3. Sen hem laga lite mat och sen tillbaka till sängen igen.


Gällde vara snabb att fota idag då det regnade, så det blev inte så mycke kort idag. Hoppas att ni har överseende med det.


.

  

Härligt att rulla i våta gräset.


    

Blev en liten brygg koll idag.


  

Usch för regn.


  

Han med att kolla en brygga till.


  

Ingen sol eller blå himmel idag.


  

Hmm, jag tror jag fått en liten kossa....


  

Men vad då då, det är ju smaskens.


  

Bara lite irriterande när det fastnar mellan tänderna   .


.

Som sagt så har det varit rätt tråkigt att vara hund här idag. Men Vinja tyckte nog det var skönt att slippa vara ute i regnet också   .


Måste fixa lite inför nattens jobb men vi hörs i morgon igen och förhoppningsvis är jag piggare då.


.

  

.

Jag och Vinja önskar er alla Natti, Natti   

 
 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

9 maj 2012 23:04

Ingen vill ha skräp mellan tänderna! :P

Sv: Sömnproblemen fortsätter, och i morgon kommer jag att kontakta min läkare. Jag blir något uppstressad av det här :/

Tack för att du frågade!

http://www.henrikolsson.eu

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

9 maj 2012 23:10

Här blev det också en lugn dag!!! Lite frusna märgben på tomten, och så! Små träningspass bara. Behövdes i dag, efter gårdagen ;-)
Joo, nog tycker jag det syns en liten mage på Vinja.........Eller är det bara inbillning?
Tur hon inte missar bryggorna! Viktigt jobb :-)
I morgon ska vi äntligen simma igen.
Ha en "bra" natt
Ses (hörs) i morrn
Kram

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Kicki

Kicki

10 maj 2012 09:30

Här hade vi lika väder som er...de börjar synas lite på magen på Vinja...hur långt e hon gången nu?? kramiz

http://www.gammtackan.blogg.se

 
Nina

Nina

10 maj 2012 09:46

Ha! Jag anar bestämt en bebismage :). Grattis till det - SÅ spännande. Härliga bilder på bruden trots trött matte. Fattar fortfarande inte hur du ids asa med dig kameran på alla rundor! Ha en go vecka :). //Kramkram

http://www.palmstrand.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

10 maj 2012 11:50

Sv: Det stora problemet är att jag inte kan somna - har jag väl gjort det så sover jag i stort sett oavbrutet under natten :/

http://www.henrikolsson.eu

 
Emma och Malte

Emma och Malte

10 maj 2012 14:14

Jag tror nog att Vinja trivs som fisken i vattnet hos dig oavsett hur långa promenader ni tar :-)
Kram!

http://cockerkillarnasvardag.blogspot.com

 
Malin

Malin

10 maj 2012 15:46

Fina bilder :) hehe Jason äter också mer än gärna gräs på våra promenader, sen när man frågar om det är gott ser han så belåten ut :D
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Kerstin

Kerstin

10 maj 2012 17:16

Tänk att regn kan vara så vackert...:)
Ja det har varit sega dagar här och energin tryter när det aldrig kan vara ett väder som kan bestämma sig hur det ska vara!
Blir väl extra mör efter att ha jobbat natt antar jag!
Hade :)

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

10 maj 2012 18:41

Tror nog hon tycker att det är skönt att slappa nu när hon ska bli mamma.
Här regnar det nu men på dagen var det VARMT och soligt.
Ha det bra/KRAM

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Felix

Felix

11 maj 2012 18:32

Jag har oxå haft regn i två dygn nu och det blir inga foton ute i alla fall. Matten tycker inte att det är nå kuligt för de blir så gråa och ruskiga, lika ruskigt som vi känner oss matten och jag.

Russelpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards