Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 24 april 2012

Bara Hunnit En Kort Promenad Idag :(

Av Heratorpets Vinja - 24 april 2012 22:15

Har varit en kanon fin fm idag med sol   . Tyvärr så har jag inte hunnit gå speciellt långt då jag var tvungen att vara på jobbet redan kl 12   . Men det blev en sväng ut mot udden och runt Torsharg, ca 3 km fick vi ihop.


Han i alla fall att fota en del och har blivit en del egna också   . Fick ihop en hel del fina huvudbilder idag, tycker jag i alla fall. Så eftersom jag hade lite svårt att välja så får ni alla. Ni som inte gillar dom får väl blunda   .


.

   

Promenaden börjar som vanligt med lite härlig gräsrullning.


   

Sol och blå himmel idag   .


   

Lite poserande på stubben.* 


Och nu så kommer det ett gäng huvudbilder.


  

Nr 1.*


  

Nr 2.*


  

Nr 3.*


  

Nr 4.*


  

Nr 5.*


.

Vad tyckte ni då, har ni nån favorit eller gillar ni dom inte alls   ?


.

  

Vinja poserar lite till. Syns knappt vid den stora båten.*


  

Kollar lite nyheter.*


  

Mattes pärla.*


  

Tjoohoo, nu kommer jag....


  

Mattes fina flicka.*


  

En sista huvudbild för idag på lilla pärlan.*


  

Leker med bollen på åkern.


.

Blev som sagt inte mycke tid hemma innan det var dags att susa iväg. Blir tyvärr inte så lång promenad i morgon heller   . Då är det sonen som har utvecklingssamtal.


Hoppas att ni haft en skön dag och även fått haft lite sol hos er   .


 
 
Mia och Greta

Mia och Greta

24 april 2012 22:38

Nr 4 och 5 :-)
Ha det bra inatt!

http://www.razzeltrazzel.se

 
Henrik Olsson

Henrik Olsson

25 april 2012 05:15

Jag gillar den första där hon rullar sig - ser så gött ut! :)

Sv: Ja, jag såg att det var hennes namnsdag - och hon är nog den enda som faktiskt har en egen namnsdag bland alla dessa! :P

Ha en fin dag!

http://www.henrikolsson.eu

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

25 april 2012 08:26

Jaa, inte kan jag välja inte!!! Dom är fina allihop! Så imponerad av, att du fixar egna inställningar. Jag hinner inte :-(
När var det dax för ultraljud???
Ha en solig dag. Nu ska jag strax åka till valparna ;-)
Kram

http://quilaoronja.blogspot.se

 
Vicky

Vicky

25 april 2012 10:56

Ser riktigt härligt ut att rulla sig i vår-gräset =)

http://busochpip.blogspot.se

 
Monica

Monica

25 april 2012 14:18

Nr 4 blev min favorit;-)
Ja nog är det skönt på dagarna nu synd bara att frosten biter sej kvar på nätterna;-(
Ha en bra dag/Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Jenny o Brio

25 april 2012 14:52

Det var svårt att välja en favorit bland alla vackra huvudbilder! Vinja är bra vacker :)
Visst är det härligt att få en förmiddag ledig och kunna ta sig en promenad i förmiddagssolen och inte alltid måsta gå ut på kvällstid :)

 
våran lycka

våran lycka

25 april 2012 20:33

Vilka underbara bilder!!
Man ser hur hon verkligen njuter!!!
Hoppas du haft en bra dag trots jobb.

http://varanlycka.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards