Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 23 april 2012

Hunnit Med En Lite Längre Sväng

Av Heratorpets Vinja - 23 april 2012 22:30

Har även idag varit rätt mulet ute   , men det var ändå rätt varmt   . 



Dagens promenad blev ut mot Kolsta och tillbaka, lite drygt 8 km fick vi ihop idag   .




Efter det så var det bara hem och äta o fixa lite innan det var dags att åka till jobbet. Idag så var i alla fall kameran full laddad när vi var ute   . 


.

  

Visst är det fint när det börjar bli grönt ute.


  

Fina tjejen.*


  

Hmm, här var det nått spännande.


  

Kom en liten fågel och satte sig och kollade på Vinja.


  

Var som sagt rätt mulet ute.


  

Börjar att grönska lite här och där.


  

Mattes pingla.*


  

Hit ner gick vi och vände idag.


  

Fina Vinja.*


  

Söta Vinja.


    

Kolla in vilken dimma det var på åkrarna.


  

Växte några fina blommor i dikes kanten.


.

Roligare än så här har det inte blivit idag   . I morgon så ska jag vara på jobbet till kl 12,00 för vi ska ha sånt där medarbetar samtal. Så i morgon lär vi inte hinna nån lång sväng   .


Är snart dags att sussa lite, men först ska jag kolla lite vad ni andra gjort idag.


Hörs i morgon   .


 
 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

23 april 2012 23:46

Jaa, så härligt med den gröna färgen i naturen! Nu är det bara lite sol också, som vi väntar på. Kunde kanske få se den i morgon.............kanske!
Vilken tur för dig, att inte Vinja hoppar i vattnet från varje brygga. Det skulle mina göra ;-) Dom kunde ta "bryggkollen" från vattensidan kanske, hahaha
Ha det gott
Kram

http://quilaoronja.blogspot.se

 
Sofie

Sofie

24 april 2012 07:17

Håller med dig att de nya gröna bladen som kommer är underbara. Idag verkar det bli fint väder här så man kanske ska passa på och få lite sol. Hur är det med Vinjas mage då :)

http://maysan-astrid.blogspot.com

 
Nina

Nina

24 april 2012 09:27

Det verkar som att våren vinner striden ändå :)! Mulet är ok så länge det inte blåser småspik. Här har vi haft sol i oroväckande många dagar nu ... NÄR kommer regnet?! //Kramkram

http://www.palmstrand.se

 
Monica

Monica

24 april 2012 14:43

Usch ja vilken grå och tråkig vår det blev, här var det så dimmigt så man såg inte grannhuset.
Så grönt som hos dej är det inte här.
Ha en bra dag/Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Annica

Annica

24 april 2012 18:52

jag gillade bilden på sädesärlan...blev jättefin för det syns att vattnet rinner bakom=)
Sen är ju Vinja som vanligt snygg=)
Jaa suck så tråkigt att han alltid hamnar i bråk våran Sigge!När han var yngre hade vi klippkort hos vet....
ha det bra Kram!

http://leonöand.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Jenny o Brio

24 april 2012 20:08

Oj så mycket vår det har kommit till er :)
Vilken härlig dag!!!

 
Henrik Olsson

Henrik Olsson

24 april 2012 20:31

Det är så läckert när dimman stiger upp från marken! :)

Sv: Ja, dem tänkte nog bara "men, va fan..." när jag kopplade dem för en cykeltur! :P

http://www.henrikolsson.eu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards