Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Heratorpets Vinja - 9 mars 2012 23:20

Har inte hänt så mycke alls här idag. Vaknade vid 12-taget och gick ut o rastade Vinja. Var inget mysigt väder alls här idag då det var mulet   och blåste en hel del   .


Eftersom jag kände mig rätt seg efter alla nätter så blev det helt enkelt en slappar dag här idag   . Har mest suttit i soffan och kollat på Tv:n, men det var rätt skönt det också   .


På em blev det bara en sväng ut mot udden och tillbaka, självklart så var kameran med så lite bilder blir det i alla fall fast vi slappat.


Får hoppas att morgondagen bjuder på lite sol så man kan ta sig en härlig promenad.


.

  

Vinja kollade en av bryggorna en snabbis.


  

Som ni ser var det rätt grått och trist här idag.


    

Hade som vanligt svårt att välja vilken huvudbild jag ville ha, så det blev bägge.


  

Fick ha sin boll när vi var ute.


  

Men hallå där bollen, ligg stilla när jag ska ta dig.....


  

Mattes fina flicka.


  

Herr o Fru And var på isen.


  

Ser ni mig om jag ligger här måntro   .


.

Förhoppningsvis är jag piggare i morgon så det både händer nått och blir en roligare blogg. Men ibland är man seg, tyvärr   .


Hoppas att ni haft en bra fredag.


Natti, Natti   

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards