Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 29 februari 2012

Simträning & Strålande Solsken Ute

Av Heratorpets Vinja - 29 februari 2012 22:45

Vilket kanon väder vi haft här idag på em, eller rättare sagt hela dagen. Solen har har lyst från en klarblå himmel   och det har varit ungefär +14 grader ute   .  Så när jag slutade jobbet så gick jag och Vinja ut en sväng. Blev inte nån lång sväng alls för vi hade bokat simträning på kvällen.


Våran lilla promenad blev bara ut till udden och till Torsharg och vände. Där träffade vi Zäpo med matte och gjorde sällskap med dom hem   .


Lite bilder från den härliga stunden vi var ute kommer det här.


.

      

Mattes snygging i lite olika huvudbilder.


  

Fina tjejen   .


  

Riktigt härlig blå himmel hade vi.


  

Lite busig med en pinne.


  

Kanske vinterns sista snörullning.


  

Lite bus blev det när Zäpo kom farande.


  

Fina Zäpo.


  

Tror detta kan vara årets första tussilago, eller om den övervintrat.


    

Zäpo fick också posera lite i solen.


.

Blev som sagt lite simträning på kvällen   , idag så var Jessica och hennes tjejer Gnista & Glimma med och tränade.


Alla flickorna tyckte det var super kul med lite simträning   . Vinja träningspass blev ca 38 min, var 3 min intervaller i Jet Streamen + 3*3 min hopp från rampen med även där Jet Streamen på.


Märks verkligen att det är jobbigt att träna så att hoppa på rampen, blev bra mycke mera flåsig av det än intervallerna   .


Ett gäng bilder från dagens simpass blir det självklart.


.

  

Vinja värmer upp.


  

Glimma och Vinja.


  

Fina Glimma.


  

Mattes pärla.


  

Glimma.


  

Vinja tar sats från rampen....


  

Och hoppar rätt ut. Tyvärr blev bilden lite suddig men ja tyckte den va häftig så den får vara med iaf.


  

Fina Gnista.


  

Gnista igen.


  

Puss på dig Vinja säger Glimma.


  

Såja, nu sitter alla som dom ska   .


.

Blir tyvärr rätt sent innan vi är hemma när vi simmar   , klockan var nog drygt 21,30 innan jag var hemma.


I morgon så är det tack o lov em-skift så jag får sova lite mera   . Blir till o med lite längre sovmorgon än vanligt då Per lovade att rasta Vinja och ge henne mat innan han åker till jobbet   .


Börjar bli dags att förbereda sig för att gå och sova snart.


Hoppas att ni haft en lika skön och solig dag som vi har haft här   .


 
 
Cruellas sida

Cruellas sida

1 mars 2012 01:39

Och i morgon (idag) Är det officiellt vår. Underbart!

http://crllaue.blogspot.com

 
Emma och Malte

Emma och Malte

1 mars 2012 05:19

Vilket underbart vårväder ni måste ha haft :-) så skönt när man känner att våren är påväg iaf.
Och jättefina bilder som vanligt :-D
kram!

http://cockerkillarnasvardag.blogspot.com

 
Monica

Monica

1 mars 2012 07:27

Här var det 29 grader varmt i solen men bara 3,4 i skuggan på norrsidan.
Fick dra in morgonpromisen, det är glashalt på morgonen innan det börjar töa igen;-((((
Vilka härliga bilder på dom tre sötnosarna;-)))
Ha en skön torsdag/KRAM

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Hillman

Hillman

1 mars 2012 09:49

Sicken fräsig bild, när Vinja hoppar i plurret, jag förstår att det var jobbigaste delen. Fast simningen tycker jag ser hur skön ut som helst, härligt med sånt även fast isen ligger på alla sjöarna, hihi.

Taxpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

1 mars 2012 21:32

Det är ju precis det här vi väntat på. Dom första vårtecknen!
Skönt att den kommer även i år :-)
Ska prova på hopp i bassängen, nästa gång! Man känner ju att man vill komma vidare i simträningen.

Bara att leta vidare, efter vårtecken då ;-)
Ha det gott
Kram

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Mia och Greta

Mia och Greta

1 mars 2012 22:08

Tyckte det var en bra hoppbild :-) Skönt att få vara ute i solen. Själv planterade jag pelargonier i onsdags :-)

http://www.razzeltrazzel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards