Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Heratorpets Vinja - 9 februari 2012 22:15

Var verkligen inte pigg när väckarklockan ringde kl 7 i morse   . Va tyvärr tvungen gå upp så tidigt eftersom bilen skulle vara på verkstan kl 8   .


Så det var bara upp och ut med Vinja för en morgonrastning och in och få mat. Men hu vad kallt det var i morse då, -12 grader stod det på termometern   . Var bara att bulta på sig en massa kläder o åka iväg med bilen. Från verkstan gick vi hem och det var nästan 2 km.


När vi kom hem så var det dags för lite frukost och sen la jag mig och vila en stund   , var så himla trött och seg   . Började med att sätta larmet på 15 min, men det blev 15 min till   .


Vid halv 11 så kom vi äntligen ut, var fortfarande grått, kallt och lite blåsigt ute så det blev bara en super kort promenad idag. Ibland så orkar man bara inte gå en ordentlig promenad   .


Så det blev att bylta på sig en massa kläder och sen knata ut, jag Vinja och kameran. Denna gång med batteriet i   . Dagens lilla sväng gick ut mot udden och sen runt vid Torsharg, den blev ca 3 km. Så sammanlagt fick vi ihop ca 5 km.


Var som sagt attans kallt om fingrarna ute att fota idag   så det blev att fota snabbt och effektivt.


.

  

Vinja hittade en liten kul pinne som hon lekte med.


  

En snabb koll av en brygga.


  

Mattes fina tjej.


  

Hittade mera bra pinnar.


  

Ni skulle bara våga komma och ta min pinne   .


  

Som ni ser så var det rätt grått här hos oss idag.


  

Lite poserande ute vid udden.


  

  .


  

Is kockler är också väldans mumsiga.


  

Kommer i full fart. Blev tyvärr lite suddig du jag fick klippa rätt rejält.


  

Nu tar jag dig....Kolla in minen.


  

Lycklig Vinja med sin boll.


  

På språng.


  

Liten paus och poserande.


  

Min fina Vinja.


.

Så har våran dag varit idag. När jag kollade väderprognosen så hade dom lovat sol   , men inte fick vi nån sol idag   .


Får hoppas att solen kommer i morgon i stället då, men då ska det visst bli attans kallt om det nu stämmer, runt -14 grader   . Verkligen inte kul alls om det blir så kallt.


Men, men det är bara hålla tummarna och hoppas på det bästa.


Hoppas att ni och era 4-benta haft en bra dag idag   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards