Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Heratorpets Vinja - 27 februari 2011 23:45

Idag på fm innan jobbet så var Vinja och jag hemma hos Ingrid och tränade liteSit Up.

 

Vi började med att valla av en smal korridor i skogen för lite uppletande. Gick jätte bra för på både Vinja och Allt-I som hittade sina sakerBravo!.

 

Sen blev det lite inomhus träning hos Ingrid. Vinja och jag tränade på lite kryp och att komma rakt in när hon går in i fot position, utan att jag vrider på kroppen. Inte lätt det inte, man gör det ju så automatiskt. Även stegförlyttning bakåt med fokus att hon skulle backa rakt direkt.

 

Ingrid körde kryp och mycke stadga. Även en del störning där Allt-I skulle koncentrera sig helt på sin matte utan bry sig om vad jag pysslade med, sen lite mera gjorde dom som jag inte kommer ihåg. Riktigt duktig var hon  Woohoo! .

 

 

Blev bara en kort träning då jag sen skulle hem och jobba. Men riktigt roligt var det att få börja lite igen.

 

Några bilder från dagens träning kommer här.

 

 

  

Vinja ligger och väntar på att få göra uppletande.

 

  

Japp matte, då är jag redo att ut och leta.

 

  

Ingrid och Allt-I gör sig klara.

 

  

Och så var hon på väg.

 

  

Tjoohoo, jag hittade en sak där ute.

 

  

Tränar stegförflyttningar.

 

  

Krypträning.

 

  

Vinja ligger snällt och väntar på sin tur.

 

 

Var kanon kul med lite träning  , får hoppas det kan börja bli lite mera av det nu. Hoppas även det kan försvinna lite mera snö så man kan ut och spåra lite igenThumbs Up .

 

Det var allt från oss idag. Måste föresten tacka Angie som både fixat till min hemsida och blogg. Tusen tack för hjälpen  Bow Down Before You .

 

 

Hoppas att helgen varit bra. Själv jobbar jag bara i morgon och är sen ledig i 3 dagar  Wakka Wakka.

 

 

Hörs i morgon. Natti, Natti  Hammock 1 

 

 







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards