Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Heratorpets Vinja - 23 februari 2011 22:00

Vilken chock man fick i morse när man kolla på termometernShocked 1. Den stod på -20 grader, hu vad kallt det var  Freezing Cold .

 

Har varit ett strålande väder med sol hela dagen   vilket har varit kanon skönt.

 

När jag slutat jobbet så gick Angie och jag en promenad till Kolsta och tillbakaWalking The Dog Female. Blev en sväng på ca 8,5 km. Var skönt komma ut på en lite längre sväng då det inte blev så långt igår.

 

 

En massa kort blev det självklart även idag i det fina vädret Mostly Sunny. Det svåra är bara sen att sortera bort en massa kort Thinking.

 

 

  

Vinja har bråttom som vanligt.

 

  

Rex kollar lite nyheter.

 

  

Samma pinne är alltid bäst.

 

  

Zäpo stolt med sin pinne.

 

  

Rex ska få sin klövjeväska på sig.

 

  

Två bakdelar....

 

  

Vinja fick posera lite i snön medans vi väntade.

 

  

En huvudbild han vi med också.

 

  

Riktigt klarblå himmel hade vi.

 

  

Mor och son delar pinne.

 

  

Ha, ha jag vann säger Zäpo....

 

  

Stolt Zäpo med sin pinne.

 

  

Alla tre väntar på att pinnen ska kastas.

 

  

Hela gänget på väg. Ser ni pinnen i luften.

 

  

Vinja han först att ta pinnen.

 

  

Angie har dragkamp med Vinja och Zäpo.

 

  

Två mot en.....

 

  

Så söta tillsammans.

 

  

Min vackra flicka   .

 

  

Stiliga grabbar.

 

  

Härligt att det börjar bli ljust längre nu.

 

  

 

Som jag skrev igår så har jag skaffat ny mobil. Det allra bästa med den är att den funkar kanon att surfa med   . Så nu kan jag besöka er även när jag jobbar   . Så om kommentarerna från mig ser lite konstiga ut så har jag skrivit från mobilen. Är inte lätt med dom där touch tangenterna när det kan bli vilken bokstav som som helst Shocked

Nu är det bara sängen som gäller. Sköt om er och Natti, Natti Pillow





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards