Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

Segt Att Gå Upp Tidigt

Av Heratorpets Vinja - 22 februari 2011 21:48

Har inte hänt så mycke här idag. Har jobbat första fm och var rätt seg när jag kom hem Falling Asleep.

 

Rätt bra väder har det visst varit här idag med sol  , tror även det snöade lite på fm.

 

Blev inte så lång sväng idag   . Gick och mötte Angie och Zäpo som hade haft lite ensam träning. Sen gick vi lilla Göksten med Rex & Vinja. Den svängen blev nästan 5 km. Hoppas jag orkar ta en längre i morgon   .

 

 

En massa busbilder på Vinja och Zäpo när vi träffades, dom kommer här.

 

 

  

Vinja har träffat Zäpo.

 

  

Full fart.

 

  

 

 

  

Hmm, tror det kanske kommer någon där borta.

 

  

Kom igen då grabben....

 

  

Ser nästan vildsinta ut.

 

  

Snart brottar jag ner dig.

 

  

Kolla in Zäpo.

 

  

Synd jag inte fick med huvudena för annars hade den varit rätt läcker.

 

  

Ha, ha morsan....Nu brottade jag ner dig.....

 

  

Zäpo i nermulad i snön.

 

  

Kom igen morsan....Ligg inte bara där.

 

  

Vilka sötnosar.....

 

  

Brottas är kul.

 

  

Vinja har hamnat på backen.

 

  

Min sötnos.

 

  

Härligt blå himmel hade vi idag.

 

  

Pärlan i solen.

 

  

Kolla vilken stil Rex har.

 

  

Vinja och Rex.

 

  

Riktigt koncentrerad.

  

 

Som vanligt har klockan blivit alldeles för mycke   . Fattar inte varför tiden har så bråttom ibland.

 

Har föresten köpt mig en ny mobil som jag tror jag håller på få gråa hår på. Är en Ericsson X8. En sån där med touch, har väl aldrig gått så långsamt att skriva smsThumbs Down . Hoppas verkligen jag får in snittsen på det där snartThumbs Up.

 

Ska kolla in en snabbis till er nu, blir kanske inte alla men tar så många jag hinner.

 

 

Sköt om er och Natti, Natti Hammock 1

 

 







 
 
Rudi  och matte

Rudi och matte

22 februari 2011 22:37

Busbilder som vanligt! Härligt! Ny teknik är jobbig, men när man väl lärt sig känner man ju sig duktig :-)

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Cruellas sida

Cruellas sida

22 februari 2011 23:02

Wow! Ni ser ut som vargar i mina ögon när ni leker! Häftiga bilder! Min matte klagar oxå över sin nya touchmobil. Det gick så långt att hon böt tillbaka till den gamla! "fniss" Inget teknikgeni alltså!

http://crllaue.blogspot.com

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

23 februari 2011 05:17

Skön stil på Rex :P

Jag köpte en iphone 4 för ett tag sedan... har aldrig varit mindre nöjd med en telefon! Och just sms är krångliga att skriva :S Lätt att slinta :S

http://ww.henrikolsson.eu

 
Mia och Razzel

Mia och Razzel

23 februari 2011 06:44

Härligt med två hundar som busar och racar.
Fin bild du satt in på första sidan, på hemsidan :-)

http://www.razzeltrazzel.se

 
Madde

Madde

23 februari 2011 08:47

Vilken vacker bild du tagit mot himmlen och de nakna träden!
Idag är det isande kallt i stockholm *burr* Hoppas ni har det lite varmare!

http://schaferlyan.blogspot.com

 
Sarah

Sarah

23 februari 2011 10:22

Haha vilka sötnosar och vad dom leker :) Jag önskar jag hade en lek kamrat till jizza för hon är valpig och lekfull! :)
Ha en bra dag!

http://starlet83.bloggplatsen.se

 
Kicki

Kicki

23 februari 2011 12:49

här snöade de hela dan igår...men solen sken mellan varven!!

http://www.gammtackan.blogg.se

 
Anna & Nova

Anna & Nova

23 februari 2011 14:14

Så roligt dem har :)
Gud vad roligt och mysigt med läger, ni verkar ha haft riktig kul :)
Kul att få se en rottis bland alla schäferbilderna med ;)

http://ellegaard.doggyblogg.se

 
Cruellas sida

Cruellas sida

23 februari 2011 22:02

Jadu...kanske med tiden att man lär sig använda den nya mobilen. Får kanske ge den en chans till.

http://crllaue.blogspot.com

 
becca

becca

25 februari 2011 12:30

Vilka härliga lekbilder :D

http://www.sweetolga.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards