Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

Promenad Och Träning

Av Heratorpets Vinja - 21 februari 2011 22:06

Dagen började med en sovmorgon till 9 tagetPillow . Var så sköntSunshine .

 

Vid halv 12 så åkte jag iväg till Kungsörshallen för att träna lite med Ingrid och Allt-I. Tyvärr så blev jag lite sen då det hänt en olycka strax innan KungsörEMT.

 

Vinja och jag körde lite fritt följ, stegförflyttning, inkallning, kryp, skall, metall och tunga apporten. Tycker träningen gick helt okej med tanke på hur lite vi tränat.

 

Lite ljud blev det men det försvinner när vi börjar träna lite oftare. Blir tyvärr lite ljud när det var länge sen vi tränat.

 

 

Blev tyvärr inga bilder från träningen. Bara en på Vinja innan vi åkte.

 

 

  

En nöjd Vinja efter lite träning.

 

 

 

När vi kom hem så blev det en promenad med Angie och grabbarna till våtmarken  Walking The Dog Female . Vinja och Zäpo var glada att se varandra igen efter flera dagar som dom inte träffats.

Har inte varit sånt kul väder idag  No . Mulet och snöat lite har det gjort. Dagens sväng blev ca 7 km. Lite bilder från promenaden blev det också.

 

 

 



  

Mor och son med varsin pinne.

 

  

Rex i snön.

 

  

Mor och son busar.

 

  

Kolla in Vinjas språng på väg mot Zäpo.

 

  

Zäpo.

 

  

Vinja ligger på stocken och gnager på pinne.

 

  

Zäpo och Rex delar på samma pinne.

 

  

Angie, Zäpo & Rex.

 

 

Zäpo och Rex har hittat nått kul i snön.

 

   

Hör du gossen, du har snott min boll.... 

 

  

Fina Rex.

 

  

Hallå, kasta pinnen då....

 

  

Vinja, Rex & Zäpo.

 

  

Vinja o Rex.

 

  

Zäpo.

 

  

Vinja.

 

  

Rex o Zäpo.

 

  

Angie har dragkamp med Zäpo o Vinja.

 

  

Mor och son har dragkamp.

 

 

Nu börjar klockan bli mycke. I morgon så börja jag jobba igen så klockan ringer halv 5 Alarm Clockså det börjar bli dags att lägga sig.

Har tyvärr inte hunnit besöka er alla nu på kvällen I'm sorry, men ska försöka hinna med det i morgon.

Ha en skön kväll och sov så gott och dröm söta drömmar Dreaming.






 
 
Freja

Freja

22 februari 2011 02:22

Lika söta som alltid!!!
Matte glad nu när det är morgonjobb igen va!?!
Phalénekramar!!!

http://prinsessanfreja.blogspot.com

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

22 februari 2011 04:53

Ni verkar ha mängder med snö kvar fortfarande!

Hos oss är det bara lite is och sånt på vägar där solen inte kommit åt riktigt!

Dessvärre har vi fått en ny köldknäpp, så nu är det konstant -10 :S

http://ww.henrikolsson.eu

 
Junitjej

Junitjej

22 februari 2011 06:46

Så kul hundarna har det tillsammans!!

http://junitjejen.se

 
Rudi

Rudi

22 februari 2011 07:36

Kul att ni kom iväg på träning i Kungsör, och att träningen gick bra! Nu börjar jag verkligen längta efter att få sätta igång hårdträning med Rudi.

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Kicki

Kicki

22 februari 2011 07:38

..vi har haft ett underbart väder igår men kallt...fotade en massa när Linus var hemma så jag ska väl lägga upp de på bloggen senare...ha de gott!! kramiz

http://www.gammtackan.blogg.se

 
Monica

Monica

22 februari 2011 08:21

Söt och alltid redo;-)härlig bild där hon är på väg ner i spagat.
Här var det riktigt fint i går med strålande sol, skönt för det värmer upp huset också.
Ha en bra dag;-)

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Team AROZ

Team AROZ

22 februari 2011 11:27

Fina bilderna blev :) !
Ja, nog var Zäpo glad att träffa sin mamma igen :D Det är så härligt att han får växa upp i närheten av sin mamma !
Tack för det goda fikat igår :) !
Vi hörs sen !
KRAAMIZAR !!!

http://www.angieorex.se

 
Sarah

Sarah

22 februari 2011 13:03

Sv; Tiden finns eg gott om eftersom jag tappat lite intresse för hundvärlden. Jag behöver fylla min fritid med bra saker och då har jag jizz men skulle även vilja ha häst att pyssla med. Får jobba mera med kroppen inne i stallet och sen rida ut. Och jag hoppas jag kan ha jizz med mig då också :) Men som sagt många år framöver så man vet aldrig vad som händer!

Aj aj stackarn, inget roligt när sånt händer!

Jag var medryttare till min svägerska fina Billan då jag ramlade av och skadade ryggen och inte satt upp sen dess. Knde inte röra mig på nästan 2 mån och har sviter än idag. Då hon behövde en medryttade just då så blev det en annan medryttare på Billan :) ...Men har gått i dom banorna också och läser alla annonser om medryttare jag hittar :)

http://starlet83.bloggplatsen.se

 
Hillman

Hillman

22 februari 2011 14:11

Fina bilder på fina hundar, det var mycket skojsigt som ni har gjort. Roligt att få springa i sen stor hall och rasa av sig när det i alla fall är så kallt ute.

Taxpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jenny, Elba o Dio

22 februari 2011 14:42

Härligt med lite sovmorgon ibland :)
Kul med en träningsdag också, och fina bilder på vovvarna, som alltid...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards