Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Heratorpets Vinja - 3 oktober 2010 23:07

Tror jag håller på att bli sjukSay Ah. Har även idag varit hur seg som helst   , vaknade vid 9 och gick upp och rasta Vinja och gav henne mat. Sen tillbaka in i sängen och upp nästa gång vid halv 1 och var fortfarande hur trött som helst  Sleeping. Sega mig upp och vid halv 2 åt jag frukost.

 

Eftersom jag tycker synd om Vinja som inte får göra nått alls nu så åkte jag och Angie ut till Kjula för att spåra lite. Prövade ett kort spår i grusgropen åt Vinja. Vet inte om det är ovanan eller att det blåste såWindy men hon hade en del problem men hittade slutet till slut i alla fall yes. Så det där ska jag testa flera gånger, förhoppningsvis så blåser det inte så mycke nästa gång. Får bli lite såna där kort kluriga spår nu när hon är halt.

 

 

  

Vi började spåret en liten bit in i skogen.

 

  

För att sen komma ut på gruset. Här har hon äntligen fattat att det finns nått att spåra där och slutat irrat omkring.

 

  

Titta hon använder näsan också. Vet inte om det var fel men det låg lite bitar av köttbullar på några ställen.

 

  

Nu är vi snart nära slutet....

 

  

Ja ja men, där hitta hon slutet Woohoo!.

 

  

På väg tillbaka.

 

 

Lagom vi kommit halvägs på spåret så kom det ett par på motorcykel dit. Som tur så fick Angie dom att vänta tills vi var klaraWell Done .

 

Även Zäpo och Rex fick spåra och dom var också duktiga.

 

 

  

Angie selar på Zäpo.

 

  

Zäpo på väg att leta upp sitt spår.

 

  

Här har han hittat det och spårar för fullt.

 

  

Duktig kille som hitta sitt slut också Bravo!.

 

 

  

Rex väntar på sitt spår.

 

  

Här är dom på väg.

 

  

Rex hittar en apport.

 

  

Sen iväg igen.

 

  

Även Rex hitta sitt slutBravo!.

 

  

Rex sitter och spanar in vart Angie tagit vägen.

 

  

Tre nöjda hundar efter dagens spår.




Tog lite flera kort igår efter jag bloggat när Rex och Zäpo var här. Så jag tänkte ni skulle få se dom också.



  


Rex vilar lite.

 

  

Zäpo pussar lite på morsan.

 

  

Zäpo attackerar....

 

  

Jag och Zäpo i soffan.

 

  

Zäpo gillade soffan.

 

  

Kolla in Rex stil.

 

  

Man blir trött av att vara borta.

 

 

Håll nu tummarna att jag och Vinja snart är bra. Eller i alla fall att Vinja blir bra snabbt, jag överlever väl ändå.

 

Hoppas ni haft en bra helg. Med lite tur så hörs vi i morgon igenBlow Kiss


Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards