Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 19 september 2010

Vinja Tagit Cert På Sin Första Elit Tävling :)

Av Heratorpets Vinja - 19 september 2010 17:23

Idag är jag verkligen super gladNa-na-na-na . Har varit i Arboga och tävlat våran första elit tävling. Vi fick 573,25 p och CertWoohoo!. Trodde väl aldrig det skulle gå så bra på våran första tävling.

 

Men hu vad nervös jag har varit hela dagen  Scared 2. Hade inte varit kul att gå vilse i arboga skogen inte. Hade fullt på upptaget och spåret You Rock. Uppletande hitta vi bara 3 föremål, var inte så lätt ruta då det var ett kalhygge med lite träd och en massa stora vissna ormbunkar så man hade svårt att se var dom var.

 

Lydnaden fick vi 247 och 235,5p på orkar inte skriva alla betyg men det som behöver tränas mera på är framåtsändande och krypet, vilket jag också visste innan. Sen lite bättre avslut då hon sätter sig lite segt och snett ibland. Men det är bara träna på och se när man kommer med nästa gång.

 

Säsongen är ju nästan slut så vi får väl ta nya tag i vår igen med att hitta tävlingar.

 

Blev ju tyvärr inte så mycke kort idag. Insåg att jag kanske inte ska göra som när vi tränar och fota stup i kvarten Wink . Men några kort blev det. Fota lite på Michaela och Wiggo som också var med och tävlade. Tyvärr fick dom inget cert men cert poäng.

 

 

 

  

Vinja med sitt första Cert och pokalen. Glömde ta i Arboga.

 

  

Min duktiga lilla flicka har fixat detta   .

 

 

  

I morse nästan framme vid Arboga.

 

  

Michaela och Kampgårdens Wiggo i fritt följ.

 

  

Språng marsch.

 

  

Läggande inför ink m stå o ligg.

 

  

Ställandet, riktigt fint.

 

  

Framåtsändande.

 

  

Det här var det vinnande ekipaget. Hade verkligen tur med vårat cert idag för om hon fått 4p till så hade det blivit cert poäng.

  

 

Både Vinja och jag är fruktansvärt trötta just nuSleeping . Gäller komma i säng i tid för jag har en fm kvar. Kan ju inte direkt påstå att jag jublar i morgon när man ska upp kl 4,30 Thumbs Down.

 

Nu ska jag bara gå och slappa och pussa lite Blowing A Kisspå min duktiga hundPuppy 1 .

 

 

Ha en fortsatt skön söndag nu.

 

 







 
 
Jonas

Jonas

19 september 2010 18:37

Oj, Vad duktiga ni är! Grattis!!!!

http://chrigasblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

helena hagström

19 september 2010 18:59

massor av grattis så duktiga är ni ... kram kram i massor

 
Ingen bild

helena hagström

19 september 2010 19:00

men va cert på er första tävling oxå jäkla va bra
ännu mer kram på er

 
Ingen bild

Laila & Kenzo

19 september 2010 19:37

MEGA GRATTIS till er!!! Härligt jobbat.. kämpa vidare nu mot kvalpoäng till SM... Kramen

 
Ingen bild

Agnetha

19 september 2010 20:23

SUPERGRATTIS till cert idag. Vilken duktig Vinja! och vilken duktig förare!! Imponerande.

 
Noomi

Noomi

19 september 2010 20:32

Hej! Jag brukar titta förbi och läsa här ibland. Nu bara måste jag ju säga GRATTIS till certet! Vilken härligt start i eliten :)

http://www.dizzyweb.se

 
Ingen bild

Nina

19 september 2010 21:09

GRATTIS till erat första cert idag. Ni är så duktiga.

 
Nina

Nina

19 september 2010 21:28

STORT mega-grattis de luxe! SHIT va kul!!! Tackar för framåtsändandetips

http://www.palmstrand.se

 
Eva

Eva

19 september 2010 21:29

Åh vad ni är duktiga! Stort grattis!!

http://www.kohagslyckanskennel.se

 
Jessica Gnista & Sota

Jessica Gnista & Sota

19 september 2010 21:40

Ni är helt fantastiska, stort stort GRATTIS till världens bästa Ann & Vinja :). Kram

http://www.skeppartorps.se

 
Jessica

Jessica

20 september 2010 08:33

Jättegrattis!! Vad duktiga ni är:)

http://www.yrlabus.se

 
Ingen bild

Vicky

20 september 2010 09:50

Grattis!!! Jag satt hela tiden vid fårhagen och höll tummaen och mobilen i andra handen. Bara väntade på hur det gick för er.
Ni är superduktiga!!!!
Kram

 
Emma

Emma

20 september 2010 11:29

åh så ROLIGT!! :)))
GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Det är ni värda!

:))

http://Emmaochhundarna.bloggagratis.se

 
Angie, Rex & Zäpo

Angie, Rex & Zäpo

20 september 2010 14:18

STORT SUPER MEGA GRATTIS till er :D !!!!!!!!!!!!!!
Vad duktiga ni är !!!!!!!!!!!!!!
Kramizar !!!!!!!!

http://www.angieorex.se

 
Lina

Lina

20 september 2010 15:12

Stort stort Grattis!!!

http://midasoenya.wordpress.com

 
Monica

Monica

20 september 2010 18:45

GRATTIS förstår att du är nöjd och stolt;-)

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Mia och Razzel

Mia och Razzel

20 september 2010 20:41

Än en gång JÄTTEGRATTIS till Certet
Kram!

http://www.razzeltrazzel.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

20 september 2010 20:49

Jag kan inte annat än gratulera - övning ger färdighet som vi nu alla kan se! :)

Hoppas att det utdelas ett stort och saftigt köttben som belöning :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Ingen bild

Karin o Crut

20 september 2010 21:56

Stort GRATTIS! O på debut i eliten också, ni är SÅ duktiga. :)

 
Anna & Nova

Anna & Nova

22 september 2010 13:42

Grattis! Kul att det gick så bra, duktiga ni är :)

http://ellegaard.doggyblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards