Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 11 september 2010

Vinjas Valpar 6 Månader Idag :)

Av Heratorpets Vinja - 11 september 2010 23:11

Började dagen ute i skogen Tree 3 vid bruks vid 9 taget för att gå ut ett lägre spår. Gick galant och inte gick jag vilse heller för det var väl snitslat   . Fast Vinja såg lite besviken ut när vi åkte hem direkt, hade väl trott att hon skulle få spåra lite   .

 

 

  

Vinja väntar i bilen medans jag flåsar runt i skogen.

 

  

Menar du verkligen att jag inte ska få spåra alls.....

 

 

  

Sen blev det hemfärd. Tanken var att jag skulle cykla en sväng när vi kom hem. Men det började att regna Rain Cloudså då var den tanken inte så lockande. Var även själv rätt seg och tröttFalling Asleep så det fick bli en vilo dag för lilla flickan idag. Fast lite kryp träning har vi självklart gjort, 2 ggr faktiskt. En på fm och sen lite nu på kvällen också. Är jätte nöjd med hennes framsteg i vänster svängarnaBravo! . Börjar verkligen bli så duktig, fast ibland så tänker lilla fröken själv och tror hon ska vinkla så hon svänger av sig själv, vilket inte är så braThumbs Down.

 

 


   

Grått och trist hade vi här på fm.

 

 

   

Vinja ligger och väntar på sin mat.

 

Sen måste jag ju gratulera alla Vinjas bäbisar på deras 6 månaders dag Birthday Balloon . Vad tiden har gått fort, tycker inte det var så länge sen som dom kräla runt som små hjälplösa små varelser. Kan inte tänka mig att deras hussar och mattar tycker dom är så hjälplösa längreWink .

 

 

Här kommer några bilder då dom var precis nyfödda för 6 månader sen.

 

 

  

 

  

 

Verkligen helt bedårande söta var dom små liven.

 

 

Nu är det dags gå och sova lite så man är pigg i morgon. Hoppas eran lördag varit bra och ni även får en bra söndag.




 
 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

12 september 2010 08:44

Åh, det finns inget vackrare än valpar :) Brukar själv sitta och kolla på gamla bilder på de som Debbie fick för ett par år sen. Dem är bara så sööta! :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Ingen bild

helena hagström

12 september 2010 09:32

hua va tiden går fort redan 6 månader gamla

 
Carina

Carina

12 september 2010 10:41

tiden går verkligen fort. Här har det oxå varit pestigt väder och man känner sig bara trött och hängig, får ta tag i mig själv nu och sticka iväg och handla lite :-) ha en bra söndag, kram

http://tysonochganget.blogspot.com

 
Monica

Monica

12 september 2010 11:13

Gulligt med valpar, alla blev grå ser jag.
Ja så länge dom är så där små är dom ju bara söta, efter tre veckor börjar cirkusen hihi
Skönt med en slappdag mellan varven;-)
Ha en skön söndag;-)

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Mia och Razzel

Mia och Razzel

12 september 2010 17:56

Var du spårläggare i Eskilstuna i lördags?
Och inte stannade kvar för att träffa mig? :-)
Jag var ju där och dömde.

http://www.razzeltrazzel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards