Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2010

Inte Kul Att Gå Upp Tidigt På Morgonen :(

Av Heratorpets Vinja - 21 augusti 2010 20:20

Idag har man verkligen inte varit speciellt pigg. Blev ju tyvärr lite sent igår kväll fast klockan ringde tidigt, så jag har varit seg hela dagenTired.

  

Vi har haft lite blandat väder med både   och   men mest har det varit   och kvaft ute. Har varit riktigt svårt veta vad man ska ha på sig då det varit så växlande väder.

 

Var och hämta Rex när jag sluta jobbet idag. Angie & Zäpo hade följt med Vicky på utställning på Ekängen. Åkte sen hem och hämta Vinja för att också åka och kolla om dom hade nått kul i montrarna som var där. Men det var tyvärr rätt dåligt  Sadly I Can't , fast det var i och för sig rätt bra för plånboken för det blev ju billigt dåThumbs Up .

 

När vi ändå var där så fick Vinja en liten tur på gå bandet igen.

 

  

 

 

  

Vinja och Zäpo vid Vickys utställnings tält.

 

  

Snyggingen Zäpo.

 

  

Happy till vänster och tror den till höger hette Wiggo.

 

  

Man blir trött av att varit med på utställning hela dagen.

 

  

Vicky & Happy.

 

  

Så söt han är Vinjas lille son.

 

  

Några av utställnings ringarna, var rätt mulet ute.

 

Sen åkte vi till våtmarken för att gå en liten promenad. Både Angie och jag var trötta så det blev bara en liten kortis på ca 4 km.

 

 

  

Zäpo & Vinja har dragkamp.

 

  

Så fina dom är son och mor.

 

  

Mattes lilla pärla pustar ut i gräset.

 

  

Bästa gänget så fina tillsammans.

 

 

Har inte hänt så mycke mera här idag. Kanske ska Angie och jag gå en liten sväng nu på kvällen men vi har inte bestämt om vi orkar än.

 

Får hoppas jag är piggare i morgon så man kan gå en lite längre sväng då.

 

Ha en skön lördags kväll så hörs vi med lite tur i morgon igenWink

 







 
 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

21 augusti 2010 23:26

Det är sällan kul att gå upp tidigt. Min sambo tvingade upp mig idag vid 04.15 för att jag skulle köra in henne till stan. Hon var på tävling idag med en av hundarna (och fick sin tredje pinne). :)

Sv: Ja, smugglingen av hundar är avskyvärd, men i detta fall tror jag inte att det finns någon hund. Det är bara ett lockbete för att lura pengar av folk, och kan de lägga tid på sånt - kan jag lägga tid på att störa dem... och det är inte första gången jag gör det :P

http://www.henrikolsson.eu

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

22 augusti 2010 18:01

Sv: Njae, regnet är väl inte kul när man ska ut med hundarna :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Monica

Monica

22 augusti 2010 18:29

Det är inte kul att vara trött på jobbet,lite vv piggar upp.
Han verkar kunna ta det lugnt lille Zäpo, härligt med hund med tydlig på och avknapp. Härlig bild på alla tre,ha en skön söndagkväll;-)

http://ingemix.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards