Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 15 juli 2010

MMS-bloggning

Av Heratorpets Vinja - 15 juli 2010 23:49

Tyvärr så här inte internet funkat här:(. Så jag prövar med en mms blogg i stället. Vi är nu inkvarterade på Jägartorpet. Det är väldigt trevligt härB-)fast alla myggen hade jag kunnat vara utan;). Det är ett par till här så vi behöver inte ligga själva här ute i öde marken:). Det känns braB-). Tänkte göra ett nytt försök med datan i morgon o se om det går bättre. Men jag tvivlar:(. Som ni ser på bilden så har Vinja hittat sin sovplats. Undra tro om hon tycker jag ska ta hennes fäll på golvet:-P.Ha det så bra nu ni alla som har turen att ha internet. Om inte datan funkar i morgon heller får det väl bli en liten mms blogg då oxå;). Natti Natti på er:-*

 
 
 
Ingen bild

Nina

16 juli 2010 07:43

Ha det så roligt på lägret, hoppas att det går bra.

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

16 juli 2010 09:06

Ibland tror jag nog att vovvarna vill att vi ska ta deras plats på golvet - för i natt när jag skulle lägga mig bredvid sambon var det redan 4 hundar i sängen... så jag valde att gå och lägga mig på soffan i stället för att vår nya omplaceringshund skulle få plats :P

Ha det fint i ödemarken!

http://www.henrikolsson.eu

 
Angie, Rex & Zäpo

Angie, Rex & Zäpo

16 juli 2010 11:21

Ha, Ha :D !! Ja, det är som det ska vara hunden i sin säng & matte på golvet :P *fnissar*

Trist dock att ditt IT inte funkar :( ..men frågan e om du kommer att ha så mycket tid till det ;)

Hoppas att ni får skoj därborta och hälsa alla dom jag känner :D !!
Kramizar !!

http://www.angieorex.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

17 juli 2010 14:55

Hur står allt till med er? :)

http://www.henrikolsson.eu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards