Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 18 maj 2010

Härligt Soligt Väder Hela Dagen :)

Av Heratorpets Vinja - 18 maj 2010 20:20

Ja då har man avverkat första arbetsdagen då   . Första brukar alltid vara mest jobbig eftersom det inte är så lätt komma i säng i tid.

 

Vinja och jag har gått en promenad med Vicky, Happy och Molle. Har varit strålande väder hela dagenSunshine, men puh vad varmt det var när vi gick  Sweaty . Man är ju inte van att det är så varmt så det var lite segt att gå i värmen. Även hundarna tyckte det var lite varmt och flämta en hel del. Tur man hade massa vatten med sig för både hundarna och vi blev törstigaChugger .

 

Svängen vi gick idag var 8 km, så nu har både Vinja och jag fått en redig promenadHappy.

 

Lite bilder blev det även på dagens promenad Way To Go.

 

 

  

Man blir törstig när det är så varmt ute.

 

  

Happy.

 

  

Vicky ger Happy & Molle vatten.

 

  

Vinja hitta en båt som hon testa lite.

 

  

Happy pröva också.

 

  

Min lilla pärla tyckte det var varmt idag.

 

  

Vackra gullvivor hitta vi.

 

  

Några små vackra blå också, tror det kan vara violer men är inte säker alls.

 

  

Några kossor med sina kalvar hade fått komma ut.

 

  

Lite längre bort hitta vi dom här två.

 

  

Min lilla skrutta.

 

  

Happy & Molle.

 

  

Mattes sötnos.

 

  

Här kommer Happy.

 

  

Stilstudie bakifrån på Molle, Happy & Vicky.

 

 

  

Riktigt varm och seg blev man efter dagens promenad, men visst var det skönt komma ut och gå Smile. Kommer nog bli bättre när man vant sig lite mera vid värmen.

Hoppas ni också har haft en sån här varm och solig dag hemma hos er Sunshine.

 

 

Hej då så länge så hörs vi i morgon igen Kisses






 
 
Eva

Eva

18 maj 2010 20:56

Här var det sådär fint igår, men idag har det varit dimmigt och råkallt.

http://www.kohagslyckanskennel.se

 
Vicky

Vicky

19 maj 2010 14:50

De var en härlig och varm promenad igår. Äntligen fick vi lite sällskap igen=). Happy orkade till och med spåra senare fast i går tyckte han att det var svårt. Lille Zäpo har mamma Vinjas vackra ansikte. Han har växt massor. Ha det gott och syns snart! P.s Vad snygg jag va bakifrån

http://www.berdis.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards