Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 9 maj 2010

Liten Promenad Med Zäpo

Av Heratorpets Vinja - 9 maj 2010 20:02

God kväll ni alla. Kommer ett litet snabbt inlägg innan jag ska åka till jobbet.

 

Träffa Angie idag med Rex och lille Zäpo, hu vad söt han är Blings. Vinja blev nog glad att få träffa sina lilla bäbis igenDog 1. Så självklart blev inte promenaden så lång men hon fick springa lite efter sin boll och det tyckte hon var kul Sunshine .

 

 

Var ju tur att vi var två för Zäpo var inte så lätt minsann, och inte ville han bli buren heller fast han blev trött. Men vi gick till ett gärde där Rex och Vinja kunde leka med sina bollar och Zäpo sova i gräsetWay To Go .

 

Lite bilder han jag med också men inte så många som jag brukar hinna knäppaSnappy , har kanske tappat stinget när Vinja varit bort, men det kommer nog tillbaka Wink.

 

 

  

Lite posering medans vi väntar.

 

  

Ser ni mina fina tänder om jag gör så här.

 

   

Så skönt att ha mitt lilla hjärtegryn hemma igen Valentine I love you sign.

 

  

Zäpo hänger på morsan.

 

  

Zäpo den lille sötnosen.

 

  

Rex, Zäpo och Vinja.

 

  

Ligger och smyger på Zäpo.

 

  

Hittade en liten pinne när vi var ute.

 

  

Måste ju gnaga lite på den också.

 

  

Lite flåsig efter att ha jagat bollen.

 

  

Rex med sin boll.

 

  

Och lille Zäpo vilar sig lite.

 

 

 

Kommer en liten kort filmsnutt när Vinja och Rex springer efter bollen.

 




  



Japp så var det slut för idag. Ska försöka komma igång med lite mera träning men vi måste träna lite kondis också så lilla tösen orkar med allt.

 

 


Nu ska jag åka till jobbet så vi hörs i morgon igen. Så sov gott ni som får sova Sleeping

Bye, Bye Hello






 
 
Vicky

Vicky

9 maj 2010 21:07

Inte har Vinja glömt bort de där pinnarna medans hon har varit mamma:). Vad söt han är lille Zäpo. Nu ska jag borsta min Happy vi ska till Nyköping på Tisag och hjälpa till med att utbilda utställnings domare:).
kram

http://www.berdis.dinstudio.se

 
Vicky

Vicky

9 maj 2010 21:07

Inte har Vinja glömt bort de där pinnarna medans hon har varit mamma:). Vad söt han är lille Zäpo. Nu ska jag borsta min Happy vi ska till Nyköping på Tisdag och hjälpa till med att utbilda utställnings domare:).
kram

http://www.berdis.dinstudio.se

 
Angie

Angie

10 maj 2010 10:59

Ha, Ha !! Ja, inte kom vi långt på dom timmarna som vi var ute :P
Blir bättre när jag får hem vagnen nu i veckan ;)
Kramizar !!!

http://www.angieorex.se

 
Anneli & Christer

Anneli & Christer

10 maj 2010 18:05

Härligt att se att Vinja har kommit hem igen. Skönt för både dig och henne att få börja träna både det ena och andra. Cenit mår bara bra, hon är lite egen och vill gärna gå sin egen väg. Men vi jobbar på att vara roligast. :-)
Kram

http://www.acbergstrom.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards