Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 18 april 2010

Vinjas Busiga Valpar

Av Heratorpets Vinja - 18 april 2010 22:08

Vi har haft strålande sol idag  , kan verkligen behövas så man blir lite piggare.

 

Har även varit ute på promenad med Angie & Rex. Saknar verkligen våra promenader så det var kul komma ut lite Thumbs Up. Fast det känns konstigt ut och gå utan Vinja.....Men snart så är min lilla pärla hemma igen Bounce, om nästan 3 veckor är hon hemma igen  Wakka Wakka .

 

Har ju som sagt massa mera kort och filmer kvar på som små sötnosarna så här kommer ett gäng, så titta och njut av dom små hjärtegrynen.

 

 

  

Mycke saker att kolla in finns det ute.

 

  

Mörka hanen ute på upptäcksfärd.

 

  

Söt liten kille.

 

  

Om man sitter så här kanske man når upp.

 

  

Hallå....Kan ingen släppa ut oss.

 

  

Matdags.

 

 

Här kommer även en film när dom äter.

 

 

 

 

 

Här busar dom lite efter maten.

 

 








  

Kan man inte få vila ifred.

 

  

Lite trött.

 

Här kommer en film när den mörka hanen terrar en av sina systrar.

 

 

 

 

  

Visst är jag söt när jag ligger så här.

 

  

Tiken märkt höger fram vilar vid vatten skålen.

 

  

Ibland blir man så trött så man somnar där också.

 

  

Jag vill ut och springa lite.

 

  

Hanen märkt nacken tar sig en liten tupplur.

 

  

Flera som är trötta.

 

  

Jag är inte trött....Så kan jag kanske få komma ut lite....

 

  

Så här är dom väldigt tysta och fridfulla.

 

 

Här kommer en snutt på valparna hur dom låter när dom vill komma ut. Kan förstå om ni inte orkar lyssna på hela. Men så här skrek dom i minst 20 min för att dom ville komma ut. Ni kan gissa man blev trött i öronen. Ni kan ju i alla fall stänga av ljudet men det kunde inte vi Wink.

 


 



Orkade ni lyssna på hela. Om inte, tänk då på att ni lyssna bara på dryga minuten.




Mera bilder och filmer blir det inte idag, men det finns mycke kvar än så det kommer ett nytt gäng med kort och filmer i morgon.


Sköt om er och Natti, Natti Sleeping







 
 
Angie

Angie

18 april 2010 22:58

Ha, Ha !!! Vilken kör det var på den sista filmen :) ...Vadå inte orkar lyssna :O ? ...det är ju som balsam för öronen... ;P
Åh, så roligt det ska bli imorn när jag får träffa dom små hjärtegrynen igen :D !!!
Natti, Natt sov så gott !!

http://www.angieorex.se

 
Mia och Razzel

Mia och Razzel

19 april 2010 06:48

Men oj vad dom växer! Bäst att hängna in drickan eller valparna. Kanske blir riktiga fyllehundar annars :-)
Tänkte inte på det - att berätta att jag skulle till Eskilstuna. Men du missade ju inget kan jag säga. Fast Viljo tyckte det såg trevligare ut än för 3 månader sedan i alla fall. Så det kanske finns hopp.
Lovar att berätta nästa gång det blir nästgårds.
Kram!

http://www.razzeltrazzel.se

 
Vicky

Vicky

19 april 2010 09:31

Det är inte klokt vad tiden går. Valparna växer så det knakar. Vilka härliga filmer.
Kram.kram

http://www.berdis.dinstudio.se

 
Izabel

Izabel

25 april 2010 15:45

Sött när hannen sitter fint!
Somna i vattenskålen, får man bli sötare?
Springa och springa? Tulta, snarare! =D
Med tanke på sista filmen, varför är det inte djurplågeri med innekatter? Kom och tänka på det när jag såg filmen.

http://izabel.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards