Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 18 mars 2010

Härlig Dag Med Valpmys På Enduros Kennel

Av Heratorpets Vinja - 18 mars 2010 22:20

Har blivit en tur hem till Ingrid idag igen och myst och hjälpt till med valpar och dom övriga hundarna. Är verkligen jätte kul att kunna göra nått nu när Vinja är borta, känns som om tiden inte går fullt lika långsamt när man får vara hos Ingrid och hjälpa henne med dom söta bäbisarna Puppies.

 

Dom är 4 veckor idag och det har verkligen blivit lite mera "hund" av dom i den här åldern. Och så söta dom är också, riktiga små ulltussar  Sunshine.

 

Blev ett gäng bilder på dom även idag Snappy . Dom flesta vet jag nog tyvärr inte vem som är vem, men dom är ju lika söta i alla fall.

 

 

  

Ett litet trött gäng.

 

  

Riktigt söt.

 

  

Två till som är trötta.

 

  

Börjar redan bli små hulliganer, tror detta är Zen om jag sett rätt.

 

  

Mamma Aqila var också trött.

 

  

Mycke sov bilder idag men dom är lättare fota när dom är stilla.

 

  

Lucia dricker vatten.

 

  

Ännu en liten sötnos. Tror det kan vara Korken eller Pyret, eller någon annan.....

 

 

 

Så idag har min dag bestått av lite valpmys, ja lite städning på förmiddagen också. Ett nödvändigt ont tyvärr  Sadly I Can't , städa är aldrig kul.

 

Ha det så bra ni alla så får vi se om det hänt nått i morgon som är värt att skriva om.

 

Sov gott och Natti Natti  Alarm Clock 2 






 
 
Ingen bild

Nina

19 mars 2010 06:54

Vad dom har växst sen förra veckan man var där, nu går det fort.

 
Ingrid

Ingrid

19 mars 2010 08:52

Jaså, du gillar inte att städa? Ändå for d runt med dammsgaren hemma hos mig. Men det är väl roligare kanske när man verkligen ser skillnaden...;-)

http://www.kennelenduro.se

 
Ida & Ivra

Ida & Ivra

19 mars 2010 16:19

grattis till Vinjas valpar!! :-) vad roligt, men jag förstår att du längtar efter henne samtidigt! Aqilas valpar ser ju så bedårande ut och vad mysigt att du är där så ofta och får gosa med dom och hjälpa till med allt bestyr kring dom. kram

http://www.idahamberg.se

 
Angie

Angie

19 mars 2010 16:27

Ååååh, dom är sååå sööööta !!!!!!
Var inne på Kennel Enduro igen och kikade lite och Sotis är en klar favorit men dom är bedårande ALLIHOPA !!!
Inte nog med det ...
Sen var jag inne på Heratorpets Kennel och kikade på Vinja's små valpisar och dom är alldeles underbara dom oxå !!!
Ja, herregud...man blir ju alldeles sjuuuk av längtan efter valp !!!
Kommer tid kommer råd.....
Kramizar !!!

http://www.angieorex.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards