Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 16 mars 2010

Kennelflicka hos Kennel Enduros

Av Heratorpets Vinja - 16 mars 2010 23:15

Idag har jag varit "kennel flicka"  Wink hos Ingrid på Enduros Kennel. Har myst med valparna ur hennes C-Kull och ut och rastat alla vovvar. Har även hunnit me lite annat där också.

 

Känns verkligen skönt att kunna hjälpa Ingrid med valpar och hennes hundar nu när hon har rätt stressigt. Så den mesta tiden idag har jag tillbringat på golvet med minst en valp i knät åt gången.

 

Dom är verkligen helt bedårande nu, som små ull tussar som far omkring med riktigt vassa tänder. Riktigt roligt se dom, verkligen stor skillnad på dom och Vinjas valpar. Att dom växer så fort på 3 veckor.

 

 

Monika har skickat över några bilder på Vinjas små underverk  Circle Of Hearts 

 

 

  

Min lilla pärla och trött gäng valpar.

 

  

Ser verkligen att dom växt på bara några dagar.

 

  

Kom även en bild på mattes lilla pärla  3 Kisses .

 

 

 

Tog även ett gäng bilder på Ingrids valpar, kommer tyvärr inte ihåg helt säker vem som är vem av dom. Har fotat av en fusk lapp som Ingrid hade förut så jag ska försöka skriva vem som är vem om jag ser märkningen.

 

 


  

Om jag sett rätt ska detta vara Lucia.

 

 

   

Tror detta också är Lucia.

 

 

   

Liten sötnos, ser tyvärr inte hur den är märkt.

 

 

   

Om jag sett rätt ska den i mitten vara Korken och den längst till vänster Lucia. Dom andra vet jag inte.

 

 

   

Busigt gäng.

 

 

   

Riktigt söt liten en.

 

 

   

Helt utslagen.

 

 

   

Aqila med en del av sina bäbisar.

 

 

   

Man måste ju sova lite också.

 

 

Mer än så hade jag inte att bjuda på idag. 

 

Ingrid: Om jag skrivit fel på valparna får du höra av dig så ändrar jag, tror i alla fall att Lucia var mest med i bloggen idag.

 

 

Hoppas ni får en lugn och skön natt nu så ni alla vaknar riktigt utvilade i morgon  Dreaming 







 
 
Ingrid

Ingrid

17 mars 2010 00:11

Ja man ser verkligen att Vinjas valpar vuxit.
Du har helt rätt på valparna. Liten sötnos tror jag är Sotis, fast en ljus bild. Helt utslagen är Dykaren. Han är ljus och man kan skönja den vita märkningen på svanstippen...;-)

http://www.kennelenduro.se

 
Maja Jaro o Hinta

Maja Jaro o Hinta

17 mars 2010 06:00

Grattis till Vinjas puppiser. Å såååå söta de är
De var bra jobbat av Vinja att trycka ut alla dem. Å nu kan du räkna ner tills då får hem henne oxå.....eller blir de mycket farande nu ett tag??
Sköt om dig o pussa på Vinja o alla valpar nästa gång du är hos henne
Kramizar

http://www.majazarges.webs.com

 
Eva

Eva

17 mars 2010 07:33

Roligt med alla söta valpbilder från båda kullarna!

http://www.kohagslyckanskennel.se

 
Lena

Lena

17 mars 2010 08:11

Grattis till Vinjas valpar!!!
Jätte-fina!!!

http://www.kiragarden.se

 
Ingen bild

Maria&Hera

17 mars 2010 11:13

Stort grattis till vinjas fina valpar!
De ser ut att växa ordentligt!

 
Christine & Delta

Christine & Delta

17 mars 2010 11:27

Det är så roligt att titta på alla valparna, både Vinjas och dom du har varit barnflicka till!:-)

http://www.wilsesdelta.se

 
Emma

Emma

17 mars 2010 12:08

Jag har inte suttit så länge på datorn på grund av min smärta, jag har bara lyckas med att skriva på min blogg.

Grattis till valparna! Så fina! Skönt att allt gick bra! Spännande och se vad det blir för individer när dom blir större! Bra jobbat Vinja! :)
Synd att jag bor så långt ifrån Viljas valpar hade varit så roligt att få se dom i verkligheten! :)

Brors hund Shiro och min Schäfer är goda vänner leker jämt och ständigt när dom är ute tillsammans! :)
Härligt med hundar! :)

Kram

http://Emmaochhundarna.bloggagratis.se

 
Anneli Bergström

Anneli Bergström

17 mars 2010 15:36

Vilka små sötingar Vinja har fått, ljuvligt. Dom ser ut att ha det kanonbra.

Är lite avundsjuk att du får tillbringa tid med Aqila valparna, jag vill också. Oj vad många fina kort du har tagit.

Kram Anneli & Christer

http://www.acbergstrom.se

 
Izabel

Izabel

17 mars 2010 20:16

Vad fina alla Vinjas valpar blev. Aqilas var också jättesöta!

http://izabel.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

20 februari 2012 03:19

Det är en väldigt snygg blogg du har! Har varit här och kollat några gånger. Har nyligen börjat blogga själv :)

http://annaaaaajoh774.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards