Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 3 mars 2010

Vägning Och Liten Promenad

Av Heratorpets Vinja - 3 mars 2010 22:09

Började fm med ett besök hos tandläkaren  Dentist. Är varken kul eller billigt  Sadly I Can't.

 

Blev sedan en liten sväng med Vinja ute i solen  , var fin blå himmel idag men det blåste lite tyvärr. Blir inte så långa svängar nu med lilla fröken. Gick kanske ca 3 km  Walking The Dog Female. Hon verkar inte tycka det är för långt utan är pigg och glad hela tiden. Får se om man ska minska ännu mera, har ju tyvärr ingen erfarenhet av dräktiga tikar.

 

Var föresten inne och vägde henne idag, väger nu 38,8kg så hon har gått upp ca 6kg. Monika säger man kan räkna med att hon går upp ca ett kg/valp. Är väl då med moderkakan och fostervatten. Så Monika tror det kan bli en 7-8st med tanke på vad hon gått upp nu. Hoppas inte det blir för många.

 

Blev lite kort idag också på den lilla morsan.

 

 

   

Visst syns det hon vuxit, men hon är rätt smidig ännu.

 

 

    

Mattes lilla hjärta  Circle Of Hearts.

 

 

    

Ser ni mig om jag blundar.

 

 

    

Med bollen i snöhögen.

 

 

    

Nästan inte ett moln på himlen.

 

 

    

Mycke höga snöhögar är det, bäst hålla sig till dom plogade ställena.

 

 

    

Min lilla flicka i solen med sin boll.

 

 

   

Väntar snällt när jag hämta ut lite pengar.

 

 

 

 

   

Måste ju vila sig lite efter promenaden.

 

 

 

 

Blev inte mera bilder än så idag, får hoppas det blir bra väder i morgon också. Ska till naprapaten i morgon för att knäcka lite så man får bort huvudvärken. Får hoppas det hjälper.

 

 

Hörs i morgon igen  Blow Kiss 






 
 
Christine & Delta

Christine & Delta

4 mars 2010 10:14

Härligt med solen, synd bara att det inte är lite varmare ute så att snön kan smälta bort! Vilken fin "liten" mage hon har fått nu!:-)

http://www.wilsesdelta.se

 
Nina & Goa

Nina & Goa

4 mars 2010 10:27

Visst har hon blivit lite rundare gumman. Vad spännande att se hur många små som döljer sig i magen!!

http://inkaochgoa.cybersite.se

 
Jessica

Jessica

4 mars 2010 18:13

Haha ja jag kanske skulle fota mina händer;) Fast nu slinker medicinen ner hyfsat bra iaf:)

Vad rund och fin hon är nu, Vinja. Skönt att hon är pigg och tycker prommisarna är ok:)
Passar på att önska er en skön helg!

http://www.yrlabus.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards