Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 3 mars 2010

Full Rulle Hela Dagen

Av Heratorpets Vinja - 3 mars 2010 08:25

Hej alla, är ledsen det inte blev nått inlägg igår kväll  I'm sorry. Men det var så att bloggplatsen låg nere så det gick inte att komma in. 

Men här kommer lite vad vi gjorde igår.

 

Vinja och jag gick våran Lilla Gökstens runda som är ca 3 km. På fm hade solen lyst  .  Tyvärr så han den försvinna innan vi kom ut när vi gick runt lunch.

 

Vinja är pigg och glad trotts hon får släpa runt på sin stora mage  Eyebrow. Hon springer ju inte omkring nått men det är ju lite svårt nu när det är så mycke snö.

 

Lite bilder blev det på den lilla morsan även igår.

 

 

  

Så här såg hon ut igår på dag 52, får se hur mycke större hon blir.

 

 

  

Min lilla varg uppe på snöhögen  Wolf .

 

 

  

Kolla in den koncentrerade blicken.

 

 

  

Flotten i ån börjar mera likna Titanic nu.....

 

 

  

Inte lätt motstå den här blicken.

 

 

På eftermiddagen blev det en tur hem till Ingrid för att köra lite intervaller med Allt-I. Vilken fart det är på den bruden, springer som bara den  Running . Är jätte kul vara med, men jag tror jag är tröttare än henne efter älgat runt i skogen  Phew .

 

Lite bilder blev det även på lilla söta Allt-I.

 

 

  

Här kommer hon i full fart.

 

 

  

Lilla söta Allt-I.

 

 

  

Älskar sin boll.

 

 

  

Bara min.

 

 

  

Ser ut som en varg i skogen.

 

 

  

Det var vackert med den härliga solnedgången.

 

 

Var även nere en snabbis till dom små valparna, men det blev bara en bild på hela gänget. Ska försöka ta flera på torsdag när jag ska hjälpa Ingrid med vecko fotograferingen.

 

 

  

Ett gäng små knubbisar.

 

 

Vi skotta lite snö också Ingrid och jag.

 

 

   

Ingrid med spaden i högsta hugg.

 

 

Efter alla intervaller och snöskottning blev det lite mat. Ove hade fixat när vi var ute, Tack så mycke det var gott.

 

 

Sen åkte vi hem, var jätte halt så det gick väldigt saktaSnail.

 

 

 

  

Vinja är hungrig och vill ha mat.

 

 

  

Mums med mat.

 

 

  

Ett lite kex blev det senare, tyckte hon var mums.

 

 

Sen hände inte så mycke mera igår. Jo föresten, var och besikta bilen och den gick igenom  Wakka Wakka .

 

Får se vad vi gör idag, solen skiner just nu i alla fall  får hoppas den gör det hela dagen.

 

Ha en skön dag så hörs vi senare i kväll  Heart Glasses 

 

 

 

 







 
 
Mia

Mia

3 mars 2010 11:16

Ojoj den magen e inte att leka me..;-D
Spännande.
Här lyser solen det e helt underbart
// Kramkram M

http://www.sokhundarna.se

 
Mia o Razzel

Mia o Razzel

3 mars 2010 17:44

Själv såg jag ingen sol igår. Var ju på kryssning. Men idag var den framme lite grand. En liten tjockis du har där. :-)

http://www.razzeltrazzel.se

 
Kerstin

Kerstin

3 mars 2010 17:45

Nej nu får vi bara tänka positiva tankar så ska vi nog få en vår snart...
Det är så härligt när solen tittar fram...
Jättehärliga bilder ifrån eran dag!
Så spännande att följa era dagar nu....
Kram

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards