Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 24 februari 2010

Härlig Promenad I Strålande Sol

Av Heratorpets Vinja - 24 februari 2010 20:54

Vilket kanon väder vi haft idag, blå himmel och strålande sol  . Såna här dagar är det helt okej med snö, men visst längtar man till barmark så man kan ut och träna och lägga spår  Sunny.

 

Vinja och jag gick Stora Gökstens rundan idag. Finns tyvärr inte mycke variationer nu när man vill hålla sig till plogade vägar. Har absolut ingen lust pulsa runt med snö ända upp till låren, skulle inte orka långt då inte  No.

 

Den svängen är lite drygt 6 km så det är en rätt okej promenad. Fast visst är det kul gå längre.

 

Blev ju en hel del härliga bilder i solen  Thumbs Up, är verkligen mycke roligare ta kort när solen är framme.

 

 

   

Så här vackert hade vi idag.

 

    

Min lilla sötnos. 

 

  

Liten knubbis.

 

  

Världen goaste  Blings .

 

  

Inte lätt komma ut med den här bilen.

 

  

Träffade en lite söt valp.

 

  

Inte lätt få den lilla stå åt rätt håll.

 

  

Vinja väntar på sin boll.

 

  

Letar efter sin boll som jag råka kasta lite fel.

 

  

Djupt koncentrerad på sin boll som rullat längre ner.

 

  

Sol över Glömsta gärdet.

 

  

Poserar i solen.

 

  

Så söt.

 

  

Högt uppe i snöhögen.

 

 

 

Efter promenaden var det bara hem och börja med maten, inte lika kul som att ut och gå. Blev potatisgratäng med kassler i vilket är riktigt mumsigt.

 

Har en förmiddag kvar så det blir att försöka komma i säng i tid, vilket inte är så lätt.

 

I morgon blir det en sväng hem till Ingrid. Ska hjälpa henne med lite intervaller med Allt-I. Ska bli kul. Om jag har tur kanske Ingrid kan ta min kamera och ta lite kort på dom små söta valparna. Är ju lite förtidigt med besök för dom.

 

 

Ha det så bra nu så hörs vi i morgon.

 

Natti, Natti  Hammock 1 





 
 
Mia o Razzel

Mia o Razzel

24 februari 2010 22:36

Härligt väder och fotografier. Hälsa Ingrid och valparna i morgon
Kram!

http://www.razzeltrazzel.se

 
Angie & Rex

Angie & Rex

26 februari 2010 11:50

Ja, nog var det en fin dag :D !!! Själv så gick jag & Rex + en kollega till jobbet kl. 07.00 på morgonen och det var alldeles underbart !!! Men det vart en smärre chock när vi kom fram till den vägen som brukar vara plogad....för den var inte det :O !! Så vi fick pulsa ca 2 km i lårhög snö !! Vi klarade oss fint men Rex vänster framben som krånglar emellanåt vart ju kaiko efteråt givetvis :( ...
Annars så var det ju en kanondag :D och Rex var en bra "dagishund" :D
Kramizar !!!

http://www.angieorex.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards