Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 23 februari 2010

Hos Uppfödaren

Av Heratorpets Vinja - 23 februari 2010 21:46

Blev en tur till Örebro idag för att besöka Vinjas uppfödare. Tänkte hon skulle få kolla hur hon såg ut.

 

Själv tycker jag hon ser jätte tjock ut men Monika tyckte hon såg normal ut för att kommit till dag 45.

 

Kom tyvärr iväg lite sent så det blev ingen promenad idag  Poutymen det var inte så skönt när vi kom hem så jag hoppa gärna över det idag. Hoppas det är bra väder när man slutar jobbet så man kommer ut lite då.

 

Idag fick jag i alla fall lite kort när jag var där, dom var lite mera samarbetsvilliga idag  Wink.

 

 

   

Den här lastbilen låg framför en stor del av vägen dit. Var inge vidare köra om så det var bara att hålla sig där bak

 

  

Vinja la sig under bordet och snodde med sig ett tuggben.

 

  

Yanko hitta också ett tuggben.

 

  

Min lilla pärla, så duktig att koppla av när vi är där.

 

  

Riktigt sött. Vinja och hennes halv syster Steffie. Två tikar som sällan träffas men ligger så fint tillsammans.

 

   

Vinja håller Steffie i tassen Hearts

 

  

Hela gänget väntar på gott-gott.

 

  

Finns en framsida också. Från vänster Yanko, Steffie, Mikra & Vinja.

 

 

 

Mer än så hände inte här idag. Nu är det dags rasta lilla fröken och gå och lägga sig för klockan ringer halv 5 i morgon bitti  Sadly I Can't .

 

Sköt om er.

 

Bye Bye  Hello 

 







 
 
Kerstin svarar

Kerstin svarar

23 februari 2010 22:36

Vilket härligt väntansgäng!
Hade bra// Kram

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

 
Mia o Razzel

Mia o Razzel

24 februari 2010 12:46

Sköt om dig själv!
Kram!

http://www.razzeltrazzel.se

 
Eva

Eva

24 februari 2010 21:26

Det börjar närma sig! Vad spännande med valpar!
Här har det varit ett underbart väder idag, sol och vindstilla och ett par minusgrader!

http://www.kohagslyckanskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards